torsdag 17 december 2015

Överraskad

Blomsterglädje på högsta nivå
Tänk att man ha de mest omtänksamma kollegorna som överraskar med en hel famn av ljuvliga amaryllis när man behöver det som mest.
Ni kan ju förstå hur glad och rörd jag blev och när det dessutom följer med ett kort där det står att de saknar mig då bränner tårarna i ögonvrån kan jag säga.
Finns nästan inget som kan få ett helt rum att lysa upp och kännas så mycket mysigare som ett fång av blommor och vita amaryllis som jag älskar, japp jag har de bästa kollegorna...


Nu ska jag fortsätta att pyssla här hemma, det kom ett paket igår som ska packas upp och komma på plats, sen fortsätter den stora klappjakten......

Ha en fin dag vänner!

Kramisar
T

13 kommentarer :

  1. Waooooooooo så vackert ♡...
    /Kram fina Tina

    SvaraRadera
  2. Ja en varm tanke och eller en bukett blommor kan få en på bra humör. Även om det kommer en tår av rördhet.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Sånt är verkligen underbart! :)

    Operationen gick bra är nu hemma igen :)

    SvaraRadera
  4. så vackert... mina vita amaryllis börjar falna, men jag tror minsann att jag ska slå till på en ny bunt imorgon, så vackra som de är!

    SvaraRadera
  5. Åååååå vilken fantastisk bukett, hoppas allt är bra med dig <3
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Så vackra. Jag älskar också vita amaryllisar, men jag tycker att det brukar vara svårt att få tag i dem. Hoppas du mår bra. Ha en fin kväll. Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Helt underbar bukett, precis i min smak.
    Ha de bäst. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  8. Vad fint gjort av dina kollegor. Buketten är fantastiskt vacker!

    SvaraRadera
  9. Så fin bukett. Gulligt av dina kollegor. Hoppas du snart kan vara hos dina kollegor igen. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  10. Härligt med så fin omtanke. Vacker bukett!!! Kram

    SvaraRadera
  11. Sånt värmer och jag förstår att du blev glad.
    Fin gran ni har. Vår kom in i söndags och tjejerna klädde den, så mysigt att tända den på morgonen.
    Vilken söt mossnalle på trappen! Sån skulle jag vilja ha. :)

    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  12. Vilken underbar bukett, så vackert med så många amaryllis tillsammans.
    Härligt med omtänksamma arbetskamrater.

    Kram Pernilla

    SvaraRadera