fredag 4 december 2015

Festklänningar under 500-lappen

Vet du vad du ska ha på dig till jul och nyår?
 Själv letar jag fortfarande, har några paket som ska levereras och förhoppningsvis så finns något eller några däri som känns som världens julhit .

Sen är det alltid det där om man ska ha byxor, kjol eller klänning.
Själv brukar jag alltid ha klänning, varför vet jag egentligen inte men det känns festligare på något sätt, kan kanske bero på att jag i vardagen har byxor på mig till 99 %.

I alla fall har jag ju surfat runt en hel del för att hitta den där jul/nyårsklänningen som bara är så wow och det finns en hel del att välja på om jag säger så.
Såklart i alla färger, former och prisklasser.

Själv tillhör jag den där sorten som inte vill till varje jul lägga en halv förmögenhet på en festklänning, som till största delen av tiden hänger i garderoben och bara väntar på nästa party, framför allt inte när det finns sååå mycket snyggt till bra priser.

Så dagens tips får blir festklänningar under 500-lappen som både är som gjorda för att dansa långdans runt granen i och att parta loss ordentligt i till nyår.

Har du hittat julens festkläder än?
 
En stilig och glittrig klänning hittar du HÄR


Paljettklänning hittar du HÄR 


Klänning med printat mönster hittar du HÄR 

Klänning i en skön loose fit modell. Perfekt till julafton så man kan frossa ordentligt i julmat utan att det spänner åt..... Du hittar klänningen HÄR





Den "lilla svarta" är ju alltid ett säkert kort, du hittar den HÄR 


En riktig julklänning, du hittar den HÄR


En läcker spetsklänning som du hittar HÄR

  
En riktig partyklänning som finns i olika färger hittar du HÄR

Då var det dags igen.....för blåsväder, hua, bäst att hålla i hatten och hoppas att det blir något lugnare vindar än de herr Gorm bjöd oss på.

Ha en mysig fredag vänner!

Kramisar
 

6 kommentarer :

  1. Gillade den silvriga med paljetter nedtill från St:Tropez. Fanns även i guld såg jag. Jättefin! Passar alla årstider. Har många festklänningar. Två nya som jag ska ha till jul och nyår. Sen har jag blivit kär i en Maria Westerlinds-klänning hos MQ. Väntar på deras REA! För den ska jag ha!! =)

    KRAMAR Anna

    SvaraRadera
  2. Härliga klänningar...jag gillar mest den med printat mönster. Jag själv har så mycket kläder som jag inte har använt ännu (får nästan ångest av det, hihi)...men till nyår då vi ska ut ett gäng på nyårssupé och dans...då vet jag vad jag ska ha...det blir lite tuff stil...helsvart, men ingen klänning utan en superhärlig lång tunika med slits upp till midjan på båda sidor och slits även längst ner på ärmen...och svarta leggins med skinn känsla på sidorna för att bryta av lite...och stövletter till...och som pricken över i:et så tänker jag ha ett läckert halsband...kanske köper jag något nytt...sen får man väl även ha rosa läppstift och rosa naglar...som också bryter av lite ;))...tror det blir bra...tunikan är super skön ;))
    Och du har ju så mycket snyggt som du har visat...så det kan väl inte bli några problem för dej till helgerna heller, eller hur ;))...det är en rolig tid framöver...förhoppningsvis ;))
    Ha en fin helg!!
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni inte får allt för mycket vind och regn i natt.. Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Snygga klänningar, gillar den första bäst:) Tipsar också om en klänning fr HM jag köpt i morgon som passar för julparty.
    Sååå fina bilder hos dig och jag får alltid lust att åka och hälsa på dig när jag läser här inne!:)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  5. Men oj så mycket snyggt :) och det bästa av allt, billigt!
    Jag har sällan klänning, men tycker det är så snyggt på andra.
    Kanske ska chocka släkten till jul :)
    Hoppas allt är bra med dig.
    Ha ren riktigt mysig fredag.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  6. Tusen tack, nu löste du mitt "vad-ska-jag-ha-på-mig-på-julafton-dilemma"! Det blir den vita med paljetter.☺

    SvaraRadera