tisdag 8 december 2015

Ett hav av ljus

Visst är det bra med de där ledljusen
Lika mycket som jag älskar att komma upp till julgranens gnistrande sken på morgonkvisten lika mycket uppskattar jag den här synen, ett hav av ljus som möter mig varje morgon när jag öppnar sovrumsdörren, väldans mysigt i detta ständiga mörker måste jag säga och det hade definitivt inte varit genomförbart om inte de där ljudljusen existerade...

I alla fall så blir det ytterligare en dag till Varberg, ett fasligt flängande som tar lite musten ur mig, är galet trött när jag kommer hem och har inte mycket energi kvar.
I går hade jag dessutom tagit fel på tiden, vilket i och för sig inte var hela världen då jag i stället fick en timme på stan och kunde fixa en och annan julklapp.

Lite så ser mina dagar ut för tillfället, laddar för bilfärd och vilar för återhämtning, inget hejsan hoppsan här inte men å andra sidan ingen julstress heller....än så länge....


Ledljus från olika butiker
Kruka från RUTHiga EMMA 
Lammskinn från Jysk 
 Spegel från Netto
Vintagebänk köpt i butik i Halmstad
 

Ha en toppendag vänner!

Kramisar
T

9 kommentarer :

  1. Så fina dina led ljusstakar lyser...mina har ett mera gult sken...har några st. men det är bara två som jag tänder...det är jättefint med ledlampor, men jag är nog mest förtjust i "levande" ljus ;))...men det är ju ett säkert ljus !!!....och praktiskt ;)
    Sköt om dej !
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Åååå så mysigt!
    Ja nog behöver vi hög mysfaktor för att ta oss igenom den här mörka perioden...
    men snaaaart snaaaart vänder det ju..;)
    ha det så bra i dag vännen och kör försiktigt!
    Kraaam Katarina

    SvaraRadera
  3. Allt blir så mycket finare när det blir ett helt hav av det.
    Jag hoppas du får en fin dag.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  4. Härligt med ett hav av ljus det behöver vi för att lysa upp allt det mörka. var rädd om dig. Kram Åse

    SvaraRadera
  5. Det kan behövas i detta mörker. Snyggt. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Jättefint! Jag har några stycken, men jag skulle behöva fler ser jag ju nu! Gillar verkligen tanken att mötas av ett hav av ljus när jag vaknar. Har du timer på dem?

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Har inte provat dom ledljusen men visst är det mysigt med tända ljus.
    Jag tänder flera så fort jag kommer hem om dagarna.

    Ha det toppen!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  8. Mysigt med massor av sådana där ljus... Mina är på utlåning, men jag kände bestämt nu att jag måste få hem dem. Bums liksom!
    Fin kväll till dej!

    SvaraRadera
  9. Så hemtrevligt och varmt det ser ut.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera