onsdag 2 december 2015

En favorit i repris

Varför ändra ett vinnande koncept liksom??
Så bilderna från i lördags skulle kunna vara från ikväll.
Jag uppkrupen i soffan med myskläder på, (dock något snyggare i håret eftersom jag varit hos bästa Karin och fått de grå att försvinna för en tid i alla fall) varm glögg i koppen och en rejäl ostbit på väg in i munnen, jamen det går inte att leva utan ost, skulle jag bara få välja en sak att äta now and forever, så skulle det utan tvekan bli denna oemotståndliga godsak, jag tröttnar aldrig.

Och för att spä på mysfaktorn ännu mer har Mr C tänt i kaminen och satt på den bästa julmusiken.

Inte dumt alls, men nu är det bara en sak.... att jag ska lyckas hålla de blå uppe, ni vet med lite gott i magen, varm brasa och soft musik i bakgrunden är som gjort för att jag ska ZZZzzzzzzz.



Ha en mysig lillördag vänner!

Kramisar
T

9 kommentarer :

  1. Så mysigt. Detsamma till dig Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Sitter med ett glas hemmagjord lingonglögg här vid datorn. Ingen ost men några sötmandlar har jag till.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  3. Ser härligt och gott ut. Fin fina du.... kram Anette

    SvaraRadera
  4. Å, det lät inte alls dumt det där! ;)
    Kram

    SvaraRadera
  5. En skön toppenkväll! Skönt att bli fin i håret. Jag ska till frissan på måndag.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  6. Ser väldigt, väldigt mysigt ut!!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Håller med dig, ost kan man inte vara utan :) Den koftan du har på dig är så snygg. Hoppas ni har en skön onsdagskväll framför brasan. Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Det ser ju fantastiskt mysigt ut. Skulle gärna krypa upp där i soffan hemma hos er. Ni har ju så fint. Ha en härligt dag. Kram Annika

    SvaraRadera