fredag 4 december 2015

Att bara ta helg.....

Nu tar vi fredag
Helgbuketten är inköpt, vita snitthyacinter som jag hoppas slår ut under helgen och kommer att sprida en sådan där himmelsk doft här hemma, rödvinet är upphällt och kylskåpet är fullt med godsaker.

Själv är jag rätt mör efter att flängt fram och tillbaka till Varberg ett antal dagar den här veckan och kommer göra så några veckor framöver.
Varför?
Förhoppningsvis något positivt som har såklart med min hälsa att göra och när jag känner att orken och energin är snäppet högre än just nu, så ska jag berätta vad det är som händer.....

Men nu är det fredag och andra advent i sikte, japp en mysig helg väntar.



Ha en fin kväll vänner!

Kramisar
T

9 kommentarer :

  1. otroligt skönt med fredag... ha en härlig sådan! kram...

    SvaraRadera
  2. Härligt med fredag Tina och härligt lediga och underbara bilder.
    Stor kram till dig fina du.
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna att Varberg är nyckeln till bättre hälsa! Här har jag just slagit mig ner framför Idol-finalen efter en skön ledig dag.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Låter hoppfullt med Varberg, hoppas, hoppas, hoppas. Mysiga bilder.
    Vi myser i soffan och ser fram emot en shoppingtur i morgon på tu man hand:) Ska ta och kika in hos Boutique Tinna.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. . Härligt med snitthyacinter. Fin fredagskväll till dig. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Happy friday och trevlig kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Ha troppenskön fredag.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  8. Hyacinter doftar så gott.
    Fina bilder som alltid.

    Önskar dig en mysig helg.
    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  9. Kul med snitthyacinter, det har jag inte sett innan.
    Hoppas verkligen att du kan få till något som får dig att må bättre/friskare.
    Kram J

    SvaraRadera