fredag 23 oktober 2015

Vi provsmakar årets glögg, Blossa 2015

Jo men så är det allt
Vi tjuvsmakar på julen, för här ska minsann provas glögg ikväll.
Det kan ju anses en smula tidigt, men faktiskt...det är ju bara exakt två månader kvar till jul och ska man hinna med allt, är det väl lika bra att börja med något och varför inte då med glöggen.......
I alla fall ska den bli fasligt spännande att smaka, Earl Greysmak, hm....ett intressant val att krydda en glögg med, men det kan ju faktiskt bli en smashing hit till pepparkakorna och osten.
Vi får väl se, eller rättare sagt smaka om det är en hiss eller diss.

Har du provsmakat årets glögg än?

Ha en mysig kväll vänner!

Kramisar
     

14 kommentarer :

  1. Åhh.. jag har inte smakat ännu men glögg är ju så himla mysigt och gott. Ska köpa en flaska till nästa helg då vi ska ha gäster här. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Men så gott och sååå mysigt :)
    Jag längtar efter allt vad advent har att erbjuda och längtar efter att få pynta..
    Alla underbara dofter.... Åhh va härligt!
    Hoppas du/ni har en mysig kväll.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Ja herregud snart är det jul, my god vad fort tiden går!! Och vilken jättehärlig bild!

    Jättefin inspo i inlägget nedan. Så himla mysigt med din höststyle i vardagsrummet - love It! Gillar den svartvita färgskalan med ljungfärgen som bryter av, jättefina kuddar. Och det där fårskinnet får gärna flytta hem hos mig liksom Kartell-lampan - vill ha!!

    Kramar aka

    SvaraRadera
  4. Jo, som glöggfantast har jag inte kunnat låta bli. Men blev för första gången riktigt besviken. Men flaskan är ju sagolikt snygg! En fröjd för ögat. Hoppas att du tycker bättre om årets glögg än mig. Fin kväll!

    SvaraRadera
  5. Nej då, inte det minsta tidigt! Och det är väl klart att jag har provat årets glögg! Fantast som jag är! Helt okej, var mitt betyg. Ska bli kul att höra vad du tyckte.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Har redan tjuvat på den både en och två gånger, för vi är glöggtokiga. Gillar den skarpt faktiskt.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  7. Den flaskan är så fin! Måste köpa den.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  8. Spännande att höra vad du tyckte om årets smak. Mannen tyckte att vi skulle inviga uteplatsen med glögg och goda vänner.
    Så ett utlåtande om glöggen skulle passa perfekt. Kram Anita

    SvaraRadera
  9. Hej !
    Åh jag har köpt men inte smakat....
    Flaskan är så fin ;)
    Stor kram /Frökenms

    SvaraRadera
  10. Har inte provat men flaskan är ju snyggaste ever! Jag tycker att Earl Grey låter super så det blir spännande!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  11. Bara flaskan är ju vacker.... Så jag tror även på innehållet den här gången! ¨
    Lördagskram från Kate

    SvaraRadera
  12. Vilken spännande smak. Berätta, var den god?
    Kram.

    SvaraRadera
  13. MUMS!! Älskar både glögg och earl grey så jag ser fram emot att prova den :).
    Underbar bild som vanligt <3.
    Stor KRAM

    SvaraRadera
  14. Nej, jag har inte hunnit smaka på den. Det låter ju inte som den godaste av smaker, men vem vet. (kanske du nu då ;) )
    Kramar

    SvaraRadera