fredag 30 oktober 2015

Startskottet för julen 2015

Veckans bästa dag är här och en hel helg att se fram emot, härligt
Något som jag också ser fram emot är förstås advent och julen och ni som tycker jag är en aningens tidig får ursäkta men jag kan inte motstå längre.
Nu måste jag få dra igång med tips och annat som hör den här fantastiska tiden till, jag menar en månad försvinner fortare än en avlöning, så för att inte missa något är det lika bra att låta startskottet för julen 2015 att gå.

Och jag tycker vi smyger igång med några tips som finns ute i butikerna just nu, det fylls ju på hela tiden, men här är några saker som jag själv gärna skulle klicka hem.

En stjärna som jag föll pladask för, gillar det enkla och råa i designen, skulle allt passa i svarta huset.
Du hittar den HÄR


En fräck jullampa hittar du HÄR


Doftljus i julens alla dofter hittar du till pangpris HÄR


Tycker den här lampan är så himla coola i sin design, du hittar den HÄR

Stilrena och snygga julgranskulor kan man aldrig få för många av
Julgranskulor 1, 2,  och 3 hittar du HÄR
Julgranskulor 4 hittar du HÄR


Den här julgransmattan ska jag själv kika närmare på, du hittar den HÄR


Marmor är ju alltid rätt och varför inte i en adventsljusstake, du hittar den HÄR


Adventsljusstake hittar du HÄR


Men hur söta är inte de här fåren i trä och papp, själv blev jag helt kär i dem.
De finns i två storlekar och du hittar dem HÄR och HÄR


Finaste lilla stjärnskålen att bland annat ha nötter och russin i.
Du hittar den HÄR

Japp då har jag officiellt kickat igång den här julen och jädra i min lilla låda vad mysigt det ska bli och jag hoppas såklart att ni hänger med mig in i julen 2015. 

Ha en fantastisk fredag vänner!

Kramisar

17 kommentarer :

  1. Snyggt ❤️ ....
    /Fredagskramen till dig!

    SvaraRadera
  2. Så fin jul-inspo! Gud vad jag längtar!

    Hoppas du får en härlig fredag och helg!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Svar: Men visst är det, familjen går alltid först! Tack rara du och detsamma, kramar L

    SvaraRadera
  4. Tycker du gör helt rätt i att ge oss dessa fina tips redan! Jag skulle inte köpa några nya julsaker i år men kan inte låta bli, några små saker har det blivit redan. Den där ljusstaken från Granit missade jag förra året, helt slut när jag skulle köpa den... Alltid så mycket fint att se och få tips om här inne och underbara bilder. Så duktig du är!! Kram

    SvaraRadera
  5. Så mycket fint. Nu blev jag shoppingsugen!!
    Ha en underbar helg.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Åh vilka härliga prylar!!

    SvaraRadera
  7. Massor med fina saker! Vi har börjat shoppa lite smått. Känns så roligt!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Alltid kul med lite tips för julen ;)).....köpte små slingor i går på Rusta som jag ska lägga i glasburkar...enkelt och fint ;))
    Tänk vad veckorna går undan....snart jul, hihi...
    Trevlig helg!
    Bia

    SvaraRadera
  9. Å, vilka härliga tips... jag skulle kunna ta alltihop.
    Snart iväg och öva julsånger, härliga tider nu!

    SvaraRadera
  10. Vilka fina tips. Älskar att pynta julen svartvit. Kram.

    SvaraRadera
  11. Kul med jul!
    Nån ny stjärna vill jag nog ha. Var på Ikea i veckan och där var julen framme.
    Dock hade jag inte tid att titta utan fokuserade på det som skulle handlas. :)
    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  12. Fin julinspiration...man kan inte låta bli att längta
    Kram på dig

    SvaraRadera
  13. ja nu börjar man längta lite.. Vilka fina saker du har hittat. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  14. I år längtar jag efter julen mer än nånsin. Att få pynta, slå in julklappar, baka lussekatter och pepparkakor. Jag får behärska mig för att inte tjuvstarta.

    SvaraRadera
  15. Juldyrkare som jag är så fullkomligt ÄLSKAR jag detta inlägg.
    Jag kommer klicka mig vidare till allt och förmodligen köpa en och annan :)
    Hoppas allt är bra med dig
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  16. Längtar...... Kram Anette

    SvaraRadera
  17. Mycket fina jultips som du visar.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera