fredag 2 oktober 2015

En mjuk palett av höstens toner

Är du fredagspepp?
Ligger bubblet på kylning, är fredagsmyset planerat och helgblommorna inköpta?
Jodå här är det mesta klart för att fira helg, förutom att jag ännu inte riktigt vet om det ska bli indiskt eller småplock ikväll, smaklökarna har inte riktigt vaknat till liv såhär på morgonkvisten och jag vet inte vad jag är sugen på......än.
Men helgblommorna är inköpta och det blev en faslig blandning av allt möjligt, härliga dämpade färgtoner i rosa och lila, nyanser som passar i hösttider.
Så vad jag ska göra är att dra på bästa musiken, ni vet sådan som får det att rycka i dansbenen, ta en svängom med herr snabeldrake och fröken dammvippa, placera ut helgblommorna och försöka få till en sådan där härlig fredagsfeeling som gör att det spritter i hela kroppen.
Fredag, veckans absolut bästa dag!




Ha en fabulous fredag vänner!

Kramisar
T

6 kommentarer :

  1. Tack så mycket! Åh så vackert!!

    SvaraRadera
  2. Åh,så vacvkert ♡ ...
    /Kram finaste!

    SvaraRadera
  3. Härlig färgkombo....lila nyanser är snyggt !
    Mulen dag, men sol i sinne ;)).........
    Trevlig helg!!
    Bia

    SvaraRadera
  4. Tack tack, jag är på väg till Malmö för att jobba hela helgen :-)
    Ha en fin fredag

    SvaraRadera
  5. Vad vackert komponerat. Har nyss kommit hem, men skall snart iväg på en AP, sedan blir det Fredagskväll här också.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Skönt ljus i bilderna och snygga kompositioner! Här har fredagsfeelingen just infunnit sig.

    Kram Lena

    SvaraRadera