lördag 8 augusti 2015

En helg för sex.........

........personer......

(Vad trodde ni, ha, ha....)

Det var i alla fall så det lite lurigt stod på presenten från oss andra fyra när Helena och Jonas gifte sig den där ljuvliga dagen för snart tre månader sen.
Skulle bra gärna velat se Helena och Jonas miner när de läste de första raderna på kortet, innan de vände på det och förstod att det handlade om en spahelg för oss sex och inget annat.....

Och i vanlig ordning har den där tiden rusat iväg, för nu är den här "sexhelgen", när KTH-maffian med sina äkta hälft ska träffas, umgås, skratta, babbla, äta gott och bara njuta av en spahelg tillsammans.


Helena och Jonas dyker upp först i morgon men Katarina och hennes M kommer är redan på väg och jag bara väntar på att det ska plinga till i telefonen så vi kan ila upp till Falkenberg för att träffas.

Japp det kommer bli en helg utöver det vanliga med mina finaste vänner och en sak är säkert med de här galenpannorna har man aldrig tråkigt....



Och det är här hos mysiga Falkenbergs Strandbad som vi kommer att tassa runt i badrock under två dagar.
Varva ner, beundra den fantastiska utsikten, bli bortskämda med god mat och bara njuta av allt som en spahelg innebär.

Såklart är våra kameror laddade (japp en till kompis har hittat hit) så det kommer klickas en hel del från alla håll och kanter.
Kommer också uppdatera på instagram där ni hittar mig på @home2tiny
 
Lånad bild från nätet
Dags att fixa till mig så jag är redo när Katarina hör av sig.

Ha en ljuvlig dag vänner!

Kramisar
T

10 kommentarer :

  1. Åh, så härligt! ha det bäst! : )

    SvaraRadera
  2. Så härligt det låter... ha en underbar helg!

    SvaraRadera
  3. Vilka roliga/fina foton ni tagit. Ha en underbar helg. Kram.

    SvaraRadera
  4. Så kul! Ha en underbar helg tillsammans!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Hahshaaaaaa. Jag dööööör Vilka bilder!!
    Har ju inte sett den på oss förut haha 😂😂
    Kungsbacka står det på skyltarna nu så nu är vi nära 😘😘 kraam

    SvaraRadera
  6. Ha ha ha, där fick du till det ;-)
    Ha u en uuuunderbar helg och njut så mycket ni bara kan!
    Kramar till er allla <3
    /Anna

    SvaraRadera
  7. Så kul, ha en toppenhelg nu .
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  8. Åh ha så underbart! Njöt 2 dygn på FSB för ett tag sen, så himla gött och maten var kanon, godaste frites jag ätit med Moules! Kram Milla

    SvaraRadera
  9. Ha en riktig toppentripp tillsammans!
    Jag ser fram emot många härliga bilder :). Och.. kameranörd som jag är så är jag förstås nyfiken på vilken ny kompis som hittat hem till er?
    Kram Ulrica

    SvaraRadera