onsdag 22 juli 2015

När man struntar i jantelagen

Ajdå nu har jag varit något trotsig....
Struntat i den där förbannade jantelagen och istället klappat mig själv på axeln och sagt det här blev ju riktigt bra.....att jag bara vågar, he, he.....

Japp jag har förstorat upp en av mina egna bilder och hängt upp där på väggen, vet inte vad inredningslagen säger om det men jag är gärna en lagbryterska om det inte är värre än så.

Och efter några svettiga minuter när vi dividerade om var och i vilken höjd tavlan skulle hängas, ni vet ju min fobi för skruvhål i väggarna......så hamnade den där på plats.
Och jag är nöjd, skitnöjd........att jag bara vågar......




Om någon skulle vara intresserad finns bilden i 5 exemplar, maila mig bara för mer info
home2tiny@gmail.com

Ha en kanondag vänner!

Kramisar
T

21 kommentarer :

  1. Du är ett geni och jag har mailat dig :-)
    (PS: du har inte lagt ut mailadressen i inlägget utan url:en till bloggen, bara så du vet;-))
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Åh vad bra att du trotsar den lagen. Så himla fin bild. har berättat för många om den fina karaffen. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Snyyyyyggt! Vad ni fixar och donar, du och guben.... : )

    SvaraRadera
  4. Så coolt, superfint.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  5. Grym bild av grym fotograf, det är klart den ska upp på väggen!!

    SvaraRadera
  6. Otroligt snygg tavla av ditt fantastiska foto ♡ ...
    /Kram finaste!

    SvaraRadera
  7. Skitsnyggt....Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Oj vilken snygg och stilren bild! Jag tycker att du gör helt rätt som hänger upp den hemma hos dig själv. Jag har alltid min egen konst uppe på väggarna och har även försäljning i en webshop på min blogg. Varmt välkomna att fynda kollage och texttavlor.

    SvaraRadera
  9. Så snyggt!!! Såklart den ska vara uppe på väggen!! Inget snack om saken! kram fina du!

    SvaraRadera
  10. Det där blev ju hur fräckt som helst!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  11. Misstänker att det där är bild ett av flera, så snyggt som det blev! Den där Jantelagen den är väl avskaffad för länge sedan! Fast jag håller med om att det är trist att göra hål i väggarna!
    Tack för de rara orden hos oss idag!
    Kram och nospuss från oss!

    SvaraRadera
  12. Snyggt , men hallå vadå Jante ??? Vem bryr sig , typ ingen å skulle nån mot förmodan tycka något så so what :-) Go girl med dina finfina pics . Kram B

    SvaraRadera
  13. Supersnygg bild och självklart ska den sitta på väggen!!
    Kram

    SvaraRadera
  14. Klart man skiter i Jante när man fotar så snyggt, fortsätt och öppna webshop bruden!
    Hahaha, jag skiter tydligen oxå i jante, så som jag tillverkar mina egna varianter på möbler som sänggavlar, skåp mm. Kul och absolut inget att skämmas över, man ska tvärtom vara stolt över att man är kreativ, och du som inspirerar så många!

    Kram kram going,
    Catta

    SvaraRadera
  15. Wow, riktigt grym bild! Den där Jante har jag sparkat i arslet för länge sen!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  16. Jättefint foto. Du fotar fantastiskt och ska vara stolt över det!
    Kör hårt.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  17. Så snygg bild. Klart att den ska upp på väggen. Man måste vara stolt ibland. Kram Anita

    SvaraRadera
  18. Så jäkla rätt att sk*ta i jantelagen Tina, och så jä*la snygg tavla, du är grym snygging! ������❤️��
    Kramis Helena N

    SvaraRadera
  19. Jag tycker det är underbar!!!
    Kram Anna

    SvaraRadera