onsdag 8 juli 2015

En dagens och skapa stilen

En dagens så här på kvällskvisten
Inte lätt att klä sig när det ena sekunden regnar småspik och nästa sekund är strålande sol....
Fick bli ett säkert kort som går att variera, varmt och sol av med jeansskjortan och flasha i bara linne, regn och blåst på med skjorta och genast lite varmare.
En outfit som fungerade utmärkt för en lunch på stan.

Vill du skapa stilen hittar du länkar lite längre ner.


Vita boyfriendsjeans hittar du HÄR
Ribbat linne hittar du HÄR 
Gammal jeansskjorta från Dobber liknande hittar du HÄR 
Liebeskind Berlin bälte gammalt och hittar inget på nätet men liknande till fyndpris hittar du HÄR
Halsband hittar du HÄR och HÄR på REA
 



Nu raklång i soffan.

Ha en skön kväll vänner!

Kramisar
T

10 kommentarer :

  1. Jättefin outfit! Så snyggt med vita byxor men jag är för feg för att våga ta på mig ett par. Skulle garanterat sätta mig i något gammalt kladd och få gå med fläck i baken hela dagen. ;)

    Minns ett av de första sommartripperna som jag och J gjorde tillsamman och vi var i Torekov och satt på en klippa och tittade ut över vattnet. När jag reste på mig så hade jag en turkisk peppar fastklistra i baken på min kjol. Vem f.n lägger en sån på klippan som jag ska sitta på?!! ;)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Snyggt som tusan.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  3. Snygg outfit. Så fräscht med vita jeans, jag behöver ett par nya:)
    Tycker det är så fint med linne eller blus instoppad i byxorna med ett snyggt skärp.
    Ha det gott
    Kram Maria som försöker skicka lite värme och sol till västkusten

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Oj vad jag vill ha allt möjligt helt plötsligt. Kraaam pia

    SvaraRadera
  5. Hej fining!!!
    Du kan veeeeerkligen det där med att fixa en snygg stil Tina!
    Kraaam Anna

    SvaraRadera
  6. Wow vad fin du är Tina! Som alltid <3

    SvaraRadera
  7. Riktigt snyggt och fräscht!
    Och du är ju bara så himla vacker! :)

    Kram Jonna

    SvaraRadera
  8. Så snyggt från top till tå!!

    Du påminner mej att jag måste skaffa en ny jeansskjorta, passar ju till så mycket och särskilt snyggt då man bronzat lite.... tyvärr lite dåligt med den varan än så länge :/

    Kram P

    SvaraRadera
  9. Supersnyggt!!! Tusen tack för länkningen! Ligger lite efter i min läsning.

    Kram fina du!
    Malin

    SvaraRadera