onsdag 17 juni 2015

Något är fel.....

Jamen jag tror vi behöver det här just nu
Sommarbilder som jag tog för några dagar sedan, så vi i alla fall kommer i lite midsommarstämning.
För tittar jag ut så är det rena rama höstscenariot, jag kan inte påstå att jag hoppar jämfota av glädje precis.
Nu tänder vi ljus inne och har det väldigt mysigt ändå, men för sjutton halva juni har gått och jag har dragit på mig raggsockor, något är fel liksom.....

Men längtan är där och jag tror och hoppas att det vänder snart.
(annars tar jag mitt pick och pack och flyttar söderut, någon som hänger med?????)
Men tills dess sommarfeeling i bilder, det får duga...



Någon trivs i detta vädret och det är min klematis, den har aldrig någonsin haft så många knoppar.


Ha en mysig kväll vänner!

Kramisar
T

10 kommentarer :

  1. Vi får hoppas på soliga och varma dagar i sommar!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Någon spådde tre dagar sol, tre dagar regn, tre dagar sol och så håller det på så, gissa om trädgården lär bli djungel!

    SvaraRadera
  3. Jag håller med! Tjejerna har sommarlov men var är sommaren?? Jag hade dunväst på mig till jobbet i morse och tights under kjolen. Ingen sommarvärme här inte....

    Kram Kia

    SvaraRadera
  4. Vi får hoppas på att juli blir kanonfin!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  5. Oj, jisses, vad mycket knoppar! Kommer bli fantastiskt! Ja, det där vädret. Jag lever fortfarande på hoppet. Snart kommer det smälla till och bli toksoligt och varmt. Bara så du vet!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Oj, så många knoppar! Vi kan bara hålla tummarna för bättre väder. Ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Har varit och tittat på sonens fotbollsmatch nu, i ösregn och 12° Burr!
    Njuter av dina somriga bilder!
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Vi hade en stund sol i går, men idag har det regnat nästan hela dagen. Man undrar ju var sommaren tog vägen. Jag hänger på till lite sol och värme. Kram Anita

    SvaraRadera
  9. Vackert & stämningsfullt ♡ ...
    /Midsommarkram fining!

    SvaraRadera
  10. Så fin klänning! Det är skamligt att man inte kan ha klänning på midsommarafton!!!
    Jag hänger på till varmare breddgrader!!!
    I morgon klär jag mig i landstingets kläder i nätterna tre, någon måste jobba också, och det gör inte så mycket i detta väder!! Ha en skön midsommar ialla fall!!!

    SvaraRadera