tisdag 16 juni 2015

I min strandväska

Är ni förberedda på strandväder?
Faktiskt så är jag det i år, men vad gör väl det när sol och sommar verkar ha tagit semester fullständigt.
Nej den är inte packad strandväskan, men allt är klappat och klart så man kan väl säga att jag står i startblocken och bara väntar på att temperaturen ska höjas några grader och att det ska sluta att blåsa, jisses så less jag är på det.

Ny bikinibh har jag fyndat och jag ska tydligen blinga som värsta discokulan på stranden, japp solglasögonen på så jag inte bländar er där på stranden...
Till den här glitterhistorian har jag ett par bikinitrosor i boxermodell, hittade ett par förra året som jag trivdes kanon i och köpte därför två par, är nästan impad av mig själv att jag för en gång skull var steget före, så bikinitrosor-check

Bikinibh hittar ni på rea HÄR
Bikinitrosan var slut i webbutiken men kan finnas i butik nära dig 


Sen kan jag ju inte vistas på stranden utan min hatt, har samlat på mig några stycken och vilken som få följa med beror mest på vilken jag grabbar tag i farten.

Liknande hatt hittar ni HÄR


Ett plagg jag tycker är ljuvligt att ha på sig till stranden är sarong, bara att svepa runt mig så är jag färdig liksom. Sval och skön är den också och jag kan knyta den på många olika sätt.

HÄR hittar ni ett gäng saronger


Strandväskan är såklart ett måste och jag har några stycken, just den här hittade jag i Göteborg förra året och är megastor, rymmer hur mycket som helst, handdukar, termos, solskydd, fika, ja allt det där jag bara inte kan vara utan på stranden.
Så nope den är inte packad men jag är redo så come on fru Sommar.

Liknande strandväska hittar ni HÄR

Ha en mysig dag vänner!

Kramisar
T

9 kommentarer :

  1. Det var mycket fint i strandväskan! :)

    Ja, nu får det fina och varma vädret komma tillbaka! Det är rena höstkylan ute.. Och som sagt; denna blåst!! Jag fattar inte varför det blåser så mycket!

    Ha en bra dag!
    Kram Jonna

    SvaraRadera
  2. Vackra ting du har men värme till att bada nja blir nog inte från vi reser igen :) men lite sol hade varit skönt ...ha det toppen fina du kramen

    SvaraRadera
  3. Sarong och strandklänningar är härligt! : )

    SvaraRadera
  4. Det var en fin strandväska ♡ ...
    /Sommarvarm Kram finaste!

    SvaraRadera
  5. Jaa man får se om det blir till att packa någon strandväska i sommar...som vädret är nu, så lär det nog dröja, hehe...hos oss blåser det och ingen värme precis...och snart är det juli !!
    Men till Side bär det iväg i aug. så då lär jag nog packa en strandväska förstås ;))
    Ha det gott!
    Kram bia

    SvaraRadera
  6. Vilken fin strandväska med perfekt innehåll. Skulle med vilja ha en ny bikini, men det blir nog ingen i år. Bra med en stor strandväska så allt ryms.
    Ha en fin dag i solen.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Vilken snygg bikini. Jag är verkligen inte redo men det är lugnt för min del, jag brukar inte ta av mig kläderna förrän det är olidligt varmt och det verkar som det tar ett tag till haha. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Wooow vad läcker du ska vara då. ❤ ❤ ❤ jag har spanat in en strandväska hos The place to be. Ska nog beställa den. Ja nu kan verkligen fru sommar få Entra scenen. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  9. Vilken läcker bikini!!! Å allt annat också! Köpte en ny bikini i januari, så jag får nöja mej med den. Men en ny strandväska vore trevligt ;-)

    SvaraRadera