torsdag 4 juni 2015

En dag i kärlekens tecken

Jag kan bara inte hjälpa det
Så fort jag har suttit med Helena och Jonas bilder har tårarna trillat, de är så fina och deras kärlek till varandra riktigt lyser igenom varje bild, det är liksom magiskt.

Det var ett karismatiskt ögonblick den där dagen för snart tre veckor sedan och jag kommer aldrig att glömma den, vår första bröllopsfotografering och dessutom fixad på tjugo minuter.
Ja det var lite tidsbrist, men när man har ett sådant naturligt par framför kameran behöver man inte mer tid än så, det jag mest grämer mig över är alla bilder jag skulle velat ha tagit, de som hade fladdrat i mitt huvud sen den dagen vi blev tillfrågade om vi ville fota.

Men jag tycker vi lyckades skapa något riktigt vackert tillsammans trots kyla och dåligt med tid och det var bland det roligaste jag gjort i mitt liv.

Tack  Helena och Jonas för en oförglömlig dag och kväll!








Har du själv ett ögonblick du vill föreviga, ett bröllop, en student, en konfirmation eller kanske en familjefotografering.
Kika då in till Mr Sea Fotos Facebooksida så hittar du mer info och kontaktuppgifter inför en fotografering.

Nu ska jag till sjukhuset och ta prover sen ska jag hämta mamsen som är bara bäst, för hon ska hjälpa mig att städa svarta huset idag.

Ha en förträfflig torsdag vänner!

Kramisar

18 kommentarer :

  1. En härlig torsdag till dig med:) Och vilka härliga bilder, förstår att ni njöt av stunden och känslorna som kärleken verkligen kan förmedla på ett underbart sätt!

    Kramen
    Suz

    SvaraRadera
  2. Ja det är helt underbara bilder! Så romantiska :)
    Ha en bra dag med mamsen ♥

    Kram Jonna

    SvaraRadera
  3. Å nu ryser o gråter jag en skvätt... Så vackra!!!
    Nu ska jag ta o städa... Vad är väl en bal på slottet... suck ;-)
    Ha en bra dag vännen o va rädd om dig!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Ååå ja de är så fina!
    Så så så så vackra bilder...man ryser lite när man ser...
    Ni är så duktiga!
    Kraaaaam Katarina

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara bilder ni har tagit på ett vackert brudpar.
    Duktiga ni är :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Så vackra bilder... och jag känner så inför min första bröllopsfotografering i lördags, just att jag glömde vissa saker som jag hade tänkt. Men, men... det kanske kommer fler tillfällen!

    SvaraRadera
  7. Åhhh är det verklig vi!!! Jaa jag älskar verkligen att se alla bilder som ni tog, de är så galet fina, så jag skulle kunna pryda varenda lediga vägg med kort från vår dag.
    Du bokade väl det där datumet??!!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Dom är så fina och du/ni är jätteduktiga på att knäppa bilder.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  9. Ljuvliga foton och kärleken lyser...
    Torsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  10. Så fina bilder på det vackra brudparet.
    Ni är ett superteam på att fota.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  11. Om jag hade bott närmare dig hade jag köpt foto på kidsen och kanske store sonens student nästa vecka. Kram Mia
    http://happyvardag.se/2015/06/04/att-glida-ut-ur-ett-lasar/

    SvaraRadera
  12. Vilka fantastiska bilder!!! De är så fina ihop båda två! Hoppas sjukhusbesöket gick bra! Kramar Pernilla

    SvaraRadera
  13. Åhhh vilka vackra bilder ♥♥♥ Det syns att det är du och din man som fotat.Ni har liksom en viss skön stil på era bilder. Super fint!!

    kram Carola

    SvaraRadera
  14. Oj så fina foton! Grattis till brudparet!!! Må så gott, varm kram!

    SvaraRadera
  15. Underbart vackra bilder......Trevlig fredag. Kram Anette

    SvaraRadera
  16. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    SvaraRadera
  17. Helt magiska bilder !!! Hur kan man lyckas få sånna bilder på 20 min ;) otroligt ! Men fantastiska fint motiv :) kram Anna

    SvaraRadera
  18. Fantastiska foton, som alltid, och ljuvlig stämning!!!!
    Carina Persson fd Vilt&Vackert.blogg.se

    SvaraRadera