torsdag 28 maj 2015

Hög på kokos

Du milde vilket skitväder det är
Är det verkligen maj och inte oktober????
Tack och lov har jag bunkrat upp med nya doftljus som gör att jag kan myspysa inne och i alla fall få en liten känsla av sommar, kokosdoft, mmmmm
Och de där välluktande sakerna gjorde att jag blev vansinnigt sugen på kokostoppar, så japp det fick bli några sådana till dagens fika, jamen regnar det småspik och blåser håll-i-hatten-vindar, då får man minsann trösta sig med godsaker.

Ja det är väl det jag har gjort idag, moffat i mig kokostoppar och sniffat kokosljus, med andra ord är jag rätt hög på allt vad kokos heter, men jag gilla`t och då gör det inte så mycket att vädergudarna har fått fullkomligt fnatt, de tar väl sitt förnuft till fånga snart hoppas jag och ger oss den bästa sommaren sen typ 1994 (en riktig stekhett sommar om ni minns det)

Men fram tills dess, kokosdoft och kokostoppar, gilla´t

Kokosljuset är köpt HÄR



Njut av kvällen vänner, imorgon är det ju fredag tjohooo!

Kramisar
T

5 kommentarer :

  1. Mmmm kokos är verkligen gott och ger en härlig sommarlängtan :-)
    Ha de gott i din kokoskokong. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  2. Kokosljus?!! Men gud vad underbart, måste köpa! : )

    SvaraRadera
  3. Jajamensan jag minns sommaren 1994! Och jag minns fotbolls-vm. Jag var gravid (dottern föddes i okt). Jag låg och svettades och kunde inte sova eftersom hon körde rally i magen. Det var bara att titta på fotboll. Förmodligen minns även dottern Ravellis berömda räddning mot Bulgarien så mycket som hon måste ha blivit omskakad då jag studsade runt i sängen av glädje! Jajamen, jag minns sommaren 1994!

    Jättefint kokosljus förresten!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Gillar kokos och kokosdoft ;))....fint ljus...och jaa, redan fredag i morgon...och då ska jag och en väninna besöka butiken jag har visat på bloggen och sen ska vi gå och ta en öl på någon pub...ska bli trevligt!!...önskar dej en fin kväll!
    Kram och hej!
    Bia

    SvaraRadera
  5. Vilka coola ljushårig. Verkligen skumt väder. Kram Anette

    SvaraRadera