torsdag 23 april 2015

När man är lite dumsnål

Ja ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig
Idag skulle jag visa och tipsa er om den där ringen jag har på mig.
Och det gör jag ju i och för sig, visar i alla fall bilderna vi tog, men att kunna länka till den verkar stört omöjligt, dammsög nätet igår, men nope inte någonstans kunde jag hitta den.

Själv köpte jag min hos Strömma Farmlodge och ångrar bittert att jag inte köpte fler i olika färger, är det inte typiskt att man blir både lite dumsnål och velig när man hittar något som man tycker om.
Vet egentligen inte hur jag är funtad för ibland kan det bara ta två sekunder för mig att bestämma mig om något som är relativt dyrt och sen kan jag stå och tveka i oändlighet på saker som till exempel ringen som är i princip gratis. 
Känner du igen det?

I alla fall är jag glad över den jag köpte och tycker ringen är störtskön, sådär något barnsligt fräck, stor och blaffig och med en härlig pastellfärg, den kommer bli perfekt att matcha till sommarens alla färgglada outfits.

Och om du som jag blev lika förälskad i ringen och vill söka på nätet efter den så är ringen från det danska märket Rice.


Idag är det inte lika fint väder, utan grått och trist, passar mig utmärkt eftersom jag har saker att fixa inne och imorgon är det fredag igen, härligt!

Ha en fantastisk dag vänner!

Kramisar

12 kommentarer :

  1. Vilken läcker ring. Jag har sällan smycken förutom vigselringen men man skulla kanske våga lite mer. Fina pastelliga färger på armbanden också. Kraam Pia

    SvaraRadera
  2. Fin ring och fina armband!! :)
    Jo då, det där beteendet känner man igen.. Jag är expert på att vara dumsnål! :D

    Ha en bra dag!
    Kram Jonna

    SvaraRadera
  3. Haha....dum snål....jo då, det känner jag igen...har flera ggr stått och tittat på saker och köpt en...och när jag kommer hem så ångrar jag mej att jag inte köpte fler, så när jag kommer tillbaka till affären så är dom slut....bara för att man var för "snål", hihi....så fina bilder förresten ;)))
    Trevlig helg!
    Kram bia

    SvaraRadera
  4. Så söt ring ♡ ...
    /Kram finaste!

    SvaraRadera
  5. Jag är också dumsnål... varför liksom?
    Här "i norr" sprack vädret upp..

    Må så gott
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Visst känner jag igen det där sättet att tänka eller inte tänka alls låter bättre.
    Ringen var snygg och lite småfräck.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  7. Känner igen det där, men riktigt snygg var den, armbanden också.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  8. Usch ja vad jag känner igen det. Jag gör ofta just det misstaget. Och inte verkar jag ha lärt mig något av det heller utan det händer fortfarande med jämna mellanrum. Irriterande!
    Och ja, väldigt fin ring du hittat! Kram

    SvaraRadera
  9. Vilken sommarsöt ring :).
    Jag gjorde samma misstag med en mjukis-kavaj som fanns i fler färger.. jag älskar den jag har men skulle gärna ha den i fler varianter!!
    KRAM

    SvaraRadera