onsdag 21 januari 2015

Le Grand Air, soffan som överträffar alla mina förväntningar

Där är den ju, min Le Grand Air och jag är i soffheaven
Nu blev dagen inte riktigt som jag hade tänkt mig eftersom fröken värk from hell kom på besök och jag har legat däckad under hela eftermiddagen.
Men vad gör väl det när jag har fått hem soffan som överträffar alla mina förväntningar.

Det är ju en chansning när man beställer via nätet och jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle klicka hem en soffa som jag varken provsuttit eller klämt och känt på.
Men det kunde faktiskt inte blivit bättre, soffan är galet snygg, den ger liksom ett skönt avslappnat intryck, tack vare sin skrynkliga ”loose-fit” klädsel, men utstrålar ändå en exklusiv känsla, dessutom är den fantastiskt skön att sitta i, jag bara gosar ner mig i detta hav av kuddar och njuter av den bekväma sittkomforten.
Japp jag har verkligen hittat DEN soffan.

Soffan klickade jag hem från Rum21 som har haft en suverän service och varit väldigt tillmötesgående angående frågor och annat.

Jaha vänner nu ska "bara" tavlor och annat lullull upp, blommor ska köpas och sen var det det här med nytt soffbord och matta, det måste jag ju också ha, men kanske inte den här veckan.......

Le Grand Air soffa hittar du HÄR


 


Ha en mysig kväll vänner!

Kramisar
T

22 kommentarer :

  1. Så himla snyggt det blev! Förstår att du är nöjd! Bra gjort! =)
    Kram och hoppas du får en fortsatt fin kväll, och att värken släppt!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Wow den gillade jag! Skit snygg rent ut sagt ;-)
    Vågat att klicka hem! Men ibland måste man chansa ;-)
    Hoppas du känner dig bättre
    Kram fina du
    Sandra

    SvaraRadera
  3. Vilken tur att bu vågade! Fröken hell!! Men nej inte fröken, kanske djävulen från hell. Läste att läkare vill börja förskriva cannabis just till smärtpatienter eftersom det är så många som blivit hjälpta av små doser.. Kram vännen hoppas det gett sig något!? Kram

    SvaraRadera
  4. Snygg ; Men är rädd att den ser skrynklig och nedsutten ut som på bilderna där du beställde soffan, där var bilderna inte lika tilltalande , särskilt för det priset :)
    Trevlig blogg du har :) Eva

    SvaraRadera
  5. Väldigt fin och den ser ut att matcha ert hem perfekt. Hoppas att du mår bättre nu vännen....Kram Mia
    http://happyvardag.se/2015/01/21/ar-det-ok-att-vara-nojd-i-dessa-tider/

    SvaraRadera
  6. Så snygg den är, roligt att det blev så bra.
    Hoppas du mår bättre nu vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Men ååååå Tina sååå galet snyggt!
    Å vilken bonus att den är skön också..;)
    Hoppas du blir bättre snart vännen!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  8. Vilken fin soffa och vad fint det blev. Det är så roligt med nytt till hemmet :-).

    SvaraRadera
  9. Dubbelwow!! Sjukt avis.
    Dumma jävla värk :(

    Hoppas du har en mysig kväll i din vackra nya soffa,
    kraaam!

    SvaraRadera
  10. Perfekt ju... men det där bordet är ju hur snyggt som helst, ska du byta ut det?!?
    Hoppas du mår bättre snart, kram...

    SvaraRadera
  11. Soffan är underbar men så tråkigt att du blev dålig, hoppas att du mår bättre snart. Kram Eva

    SvaraRadera
  12. Men vad roligt att det blev bra. Snygg är den också. Kram Anette

    SvaraRadera
  13. Åh vilken fin soffa, så härlig den ser ut! Rymlig och mysig:)
    Hoppas du mår bättre snart!
    Kram

    SvaraRadera
  14. Den var riktigt snygg när den fick klädsel på sig. Hoppas du får må lite bättre imorgon. Kramar Anita

    SvaraRadera
  15. Så snygg soffa !! Förstår att du blev nöjd :)
    Hoppas du mår bäst
    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  16. Fiiin soffa!!! Förstår att du är nöjd, den ser supermysig ut på dina bilder. Hoppas du känner dig bättre snart, kram!

    SvaraRadera
  17. Snygg soffa, snygg ägarinna. Dagens tips: Tävla hos fina Pernilla:http://inredningochguldkanter.se/, det gör jag.

    SvaraRadera
  18. Toppensnygg soffa, gillar att den är stor!
    Så fint i ert vardagsrum nu:)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  19. Wow toppensnygg - nu blev jag riktigt sugen på en sån!!! Fast grå eller blå. Har haft vit soffa jättemånga år nu och börjar tröttna!

    Stackars dig - värk från hell är inte kul! <3
    Kram Malin

    SvaraRadera
  20. Snygg OCH skön är svårt att hitta så Grattis!
    Krya på dig. Kram J

    SvaraRadera
  21. Åh, vilken fin soffa!! den ser så mysig ut. Ska själv börja leta efter soffa snart...
    Krya på dig! kram

    SvaraRadera