onsdag 24 december 2014

Redo för julfirande

Så är den äntligen här
årets mest efterlängtade dag.
Jag har fixat och donat här på morgonkvisten och väntat på att resten av familjen ska vakna.
För snart, ganska snart tar pratet, skrattet och värmen över tystnaden som just nu råder i huset, sömnen ska gnuggas ur ögonen, en god frukost ska ätas, festkläderna ska på och
 vi är redo för att fira Jul!

Tack alla ni vänner som kikar in till mig, ni förgyller min dag och alla era kommentarer värmer ända in i hjärteroten
Nu hoppas jag er julafton blir fylld med god mat, många paket och såklart mycket kärlek.

Jag önskar er en riktigt God Jul
Glædelig Jul
Hyvää Joulua
Joyeux Noël
 Kala Christouyenna
 Gladelig Jul
 Wesolych Swiat Bozego Narodzenia
 Feliz Navidad
Merry Christmas
Fröhliche Weihnachten
 
Stor julkram till er alla!
T

18 kommentarer :

  1. Önskar dig och familjen en riktigt God Jul! Tack själv, tycker det är så mysigt att kika in här hos dig.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. God jul till dej fina Tina! Kram...

    SvaraRadera
  3. "Jag såg mamma kyssa tomten, jag..."
    God jul till dig och dina nära och kära!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  4. Vad härligt ni har det Tina!

    God Jul önskas dig och dina kära!

    Stor julkram
    Lotta

    SvaraRadera
  5. God Jul raring! Underbar bild :-)
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
  6. God Jul! Hoppas du får en fin jul! Kram Stina

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  8. Happy Hollidays ( Fijne Feestdagen ;P in Dutch ) and all the best for 2015 !!
    Hugs,
    Stella

    SvaraRadera
  9. Kära Tina, vi hoppas att du fick kyssa tomten även i år…
    Stor Julkram och en massa nospussar från oss!
    God fortsättning till dig och de dina!

    SvaraRadera
  10. God Jul du vackra människa,
    Kram
    Iréne J

    SvaraRadera
  11. En sån mysig bild.
    God fortsättning. Kram.

    SvaraRadera
  12. God jul vilken vacker bild!

    SvaraRadera
  13. Hihi, vilket härligt foto :)

    Hoppas att du och familjen fick en riktigt fin julafton igår!!

    Många julkramar aka <3

    SvaraRadera
  14. Oj oj jag vågade minsann inte pussa tomten haha. Kram Anette

    SvaraRadera