måndag 8 december 2014

Gift med överraskningarnas man

Det var som julafton i fredags 
 Mr C överraskade mig med ett paket bara sådär och jag hoppade nästan jämfota av lycka när jag öppnade det och såg vad som låg i, en Stringhylla till köket.
Jag har gått och mumlat om att det har sett lite kalt ut på väggen där bredvid fönstret sen vi plockade ner Pilasterhyllan och jag har inte riktigt vetat vad jag ska sätta där.
Måste erkänna att jag inte haft en tanke på Stringhyllan, fast det är en av favoriterna och inte trodde jag för ett ögonblick att Mr C lyssnat när jag gått här och pratat för mig själv och fundersamt kliat mig huvudet.
Men han är minsann överraskningarnas man Mr C, har mer koll än vad jag tror och nu har han skrapat ihop så många pluspoäng att jag får skriva ett extrabrev till tomten........

Och jag slipper fundera mer, för såklart få Stringhyllan stanna, den var ju som gjord för den där platsen bredvid fönstret.

Stringhyllan hittar du HÄR







Ha en bra start på veckan vänner!

Kramisar
T

26 kommentarer :

  1. Jättefin hylla och det ser ut som den var gjord för just den väggen! Kul med lyckade överraskningar!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Ja, nog måste han få en extrafin klapp han, den där McGyver alias Mr C. Så finurlig han verkar vara OCH omtänksam!
    Bra jobbat! Hyllan passar ju ypperligt där!
    Kram,
    Judita

    SvaraRadera
  3. Så sött ....Kunde vart min Micke hihi
    /Kram du fina & ...Vilka underbara män vi har ;)

    SvaraRadera
  4. ja men det är klart han är något alldeles extra din C....
    det visste vi ju redan...har du missat det ??...;)
    Det blev superbra med hyllan där. hyllor är ju så bra för man kan ju så snabbt förändra lite.
    Hoppas du ligger på soffan o tar det lugnt och inte flänger runt för mycket.
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  5. Jaaaaa, va snygg!!! O snacka om överraskning:)) Ja, nu får du klura med tomten vad ni ska hitta på till denna uppfinningsrike man:)
    Kul och piffa och pynta där efter humör:)
    Hur mår du nu vännen?
    Kraaaam Anna

    SvaraRadera
  6. Oj, vilken överraskning! Hyllan passar finfint där i köket.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Härlig man och vad roligt med en överraskning!
    Passade ju väldigt fint hos er och nu är jag nyfiken på helhetsbilder från ditt fina hem!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  8. Vad bra det blev och vilken fin överraskning av din man.

    SvaraRadera
  9. Så fint det blev, den passar perfekt. Roligt att bli överraskad:) Mysigt du har pyntat också.
    Ha en skön kväll vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Supersnygg! Så härligt också med det där lilla extra att få den i ett paket av mannen!

    Kram Till dig
    Jenny

    SvaraRadera
  11. Det är en man det! Han vet vad du vill ha <3
    Superfin!!!

    kram vännen, Malin

    SvaraRadera
  12. Åhh, vilken fin överraskning. Den sitter som en smäck där på väggen.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  13. Åh, så fint, jag vill bara se mer och mer från ditt fina hem. Kan du inte fota lite fler bilder även på långt håll så man kan se helhetetn, tack tack....!!!!
    Så duktig du är och jag förstår att ditt svarta skåp är en favorit, skitsnyggt!!!!
    Kram Monica

    SvaraRadera
  14. Men åh vilken man! Och hyllan ja den talar för sig själv;). Kalas fint verkligen. Kram

    SvaraRadera
  15. Wow plötsligt händer det :-). Ibland kan dom karlarna hehe!
    Superfin!!!

    Kram fina du!
    Malin

    SvaraRadera
  16. För några år sedan var jag helt klar över att Stringhyllor aldrig skulle komma över min tröskel, men man är väl inte sämre kvinna än man kan ändra sig. Nu har jag en hel vägg med skrivskiva och skåp i lägenheten i Västervik och jag älskar den.
    Supersnyggt blev det på din köksvägg och så fint du stylat den!
    Mr C han kan han…
    Kram och nospussar från oss

    SvaraRadera
  17. Det var en fin överraskning av Mr C!
    Den gjorde sig fint där!
    Hoppas du vilat kroppen och veckan startat på
    Bästa sätt

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  18. Tänk vad dom kan männen... Mer än man tror *blink* ;) De är ju så kul att bli överraskad med presenter. Maken avslöjade ikväll att nu hade han hittat och köpt min julklapp.... Hallå....?! Nu måste jag ju leta igenom huset bara för att få ruska lite... bara lite på paketet!!!! Gaaahhh......
    Ha det bäst vännen, kram Kate
    PS. Stringhyllan blev suuupersnygg i köket!!!

    SvaraRadera
  19. Vet du….en sak jag ångrar..när pappa gick bort så skänkte vi 2 stringhyllor…det kan jag ångra än i dag men då var jag mitt uppe i en process…och tänkte nog inte riktigt klart….
    Det blev jättefint hemma hos dig.
    kram Jess

    SvaraRadera
  20. Snyggt. Vilken man du har......lyckliga du! Kram Anette

    SvaraRadera
  21. Så snygg, vilken snäll man du har! Jag fyndade en stringhylla på loppis här borta på min gata i somras, ibland har man tur:) Kram

    SvaraRadera
  22. Jättesnyggt! Tänk att det skulle komma på modet igen! Gillar även den vita radion...passar så bra in.
    Kram, Gunilla

    SvaraRadera
  23. Härligt med en så härlig man, härligt att bli överraskad å härligt att du blev så glad! Otroligt snyggt blev det oxå! Du/ni har verkligen en säker hand när det gäller både inredning och fotografering. Tack vare dig har jag upptäckt att svart & vitt inte alls är stelt å tråkigt utan jäkligt snyggt! Har numera både svart/vitt på mina kläder å fantiserar om svart & vitt som bas i mitt framtida hem/hus. Tack för inspirationen och trevlig läsning varje dag.

    SvaraRadera
  24. Åh, en VIT stringhylla.. så vanvettigt läcker :).
    Och något säger mig att din man tycker om att överraska dig med såna små spontana saker, han verkar vara en riktigt härlig man :).

    Det blev verkligen jättefint och den vita stjärn-slingan var pricken över i:et!
    KRAM

    SvaraRadera
  25. Så snygg, sitter just och tänker klicka hem två när jag såg länken till din blogg.

    Anna

    SvaraRadera
  26. Riktigt fint! Härligt med överraskningar

    SvaraRadera