tisdag 30 december 2014

Blus med paljetter såhär i nyårstider

Tack snälla för alla fina gratulationer ni lämnade under gårdagen
hälsningar som gör mig så himla glad och värmer så mycket.
Det blev en lugn dag, lite fika med mamsen och svärföräldrarna och god mat med killarna på kvällen, precis så som jag ville ha det.

Den fina blusen från Sixty days som jag fick i present invigde jag och jag trivs super i den. Snygg både till fest och vardag helt beroende på vad man matchar till. Som vanligt och alltid faller jag för de små detaljerna och vem kan motstå små paljetter, speciellt såhär i nyårstider när det ska strösslas med glitter och glamour
HÄR hittar du blusen där den är på rea.

Nope nu måste jag sätta fart, måste åka och handla för imorgon är det ju nyår och då måste kylen vara full med godsaker såklart.




Recept på jordnötskakor hittar du HÄR



Lille F som inte gillar russin i lussekatterna!


Ha en finfin dag vänner!

Kramisar
T

19 kommentarer :

  1. Vill önska dig ett riktigt Gott Nytt År Tina!!!
    Varma kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Fint som bara den! Önskar dig ett fint avslut och ett Gott Nytt År, fullt med trevligheter och skratt. Kramkram!

    SvaraRadera
  3. Fin blus! Gillar när man ha saker både till vardag och fest. Och lite bling bling i vardagen skadar ju inte :-)
    Kram Helén

    SvaraRadera
  4. Jättefin var blusen. Ha en fortsatt bra tisdag.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  5. Å så fin blusen är på dig. Kram.

    SvaraRadera
  6. Du passade så himla fint i blusen!!
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Grattis på födelsedagen & Gott nytt år !!

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera
  8. Grattis på födelsedagen! Och så fin blus du har! Önskar dig ett fint nyår , ser fram emot att följa dig även 2015. KRAM Pernilla

    SvaraRadera
  9. Önskar dig ett Gott Nytt År. Oj, vad mycket härlig inspiration jag fått av dig 2014, ser fram emot att följa dig nästa år. Kram

    SvaraRadera
  10. Så fin blus! Mysig födelsedag du hade.
    Skön kväll till dig vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  11. Vilken snygg blus älskar paljetter, letar som en galning efter en paljettkjol utan resultat.

    SvaraRadera
  12. Grattiskramar i efterskott!!

    Och ha en fantastisk nyårsafton :-)

    SvaraRadera
  13. Största grattiskramen i efterskott fina Tina!!

    Önskar dig en fantastisk afton imorgon med, ett riktigt Gott Nytt år till dig. Hoppas att du ska få ett ljuvligt 2015, utan smärta och andra dumheter..
    Många kramar!
    Catta

    SvaraRadera
  14. Jätte fin blus. Kul att läsa att din dag blev lyckad. jag önskar dig ett Gott Nytt År. Du inspirerar. Hoppas vi ses igen nästa år. Kram Anette

    SvaraRadera
  15. Jättefin blus! Precis din stil!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  16. Men fina Tina, jag har inte läst här så jag missade din födelsedag... Så jag skickar dig en stor grattiskram i efterskott och önskar dig också ett gott slut på 2015!!
    Stor kram J

    SvaraRadera
  17. Nyårskramar till dig, önskar att 2015 blir ett underbart år för dig! Tack för alla vackra inlägg under året och ett GOTT NYTT ÅR!
    Raina

    SvaraRadera
  18. Härliga bilder som vanligt! Jag önskar dig ett Gott Nytt År!

    SvaraRadera