söndag 23 november 2014

När man vänder ett misslyckande

Lite smått och gott behöver man i julstöket
Skulle testa att göra ett nytt julgodis lchf som jag misslyckades totalt med, eller det blev egentligen bra i slutändan, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig från början.

Så när jag tog ett välbehövligt break mellan julpynt och dammråttor kikade jag igenom några julmagasin, drack en fantastisk läskande limonade med smak av ingefära och lime från Nicolas Vahé och frossade i mitt trots allt goda julgodis (som förmodligen är slut innan advent).
Sådant man behöver när man är en riktig tröttmössa efter att man lagt sig halv tre på natten efter en suveränt trevlig kväll hos goda vänner.

Nu ska jag inte göra ett jota mer, utan bara mysa under pläden och kika på Så mycket bättre och Downtown Abbey som jag missade igår.





Ha en skön kväll vänner!

Kramisar
T

11 kommentarer :

  1. Mmm nu blev jag törstig. :)
    kramar och trevlig kväll

    SvaraRadera
  2. FIna bilder! Jag ska också titta på reprisen av Så mycket bättre, fast i veckan om jag nu kan hålla mig;). Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  3. Tänk att ett glas dricka kan se så otroligt vackert ut...
    Ha en fin kväll i soffan vännen!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder som vanligt och precis som Ekenäsliv skriver, tänk att ett glas dricka kan se så otroligt vackert ut :)

    Trist när man får igen för att man haft en trevligt dag/kväll, men ibland är det värt det!

    Ta hand om dig och ha det bäst!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  5. Jag håller med ovanstående, du lyckas verkligen få ett glas lemonad att se riktigt läckert och lockande ut :).
    Jag är säker på att godiset blev smaskigt även om det inte blev som det var planerat!

    Njut nu av teveprogrammen. Jag ska precis börja på säsong 4 av Downton Abbey men det ska jag frossa i när älsklingen åker tillbaka till jobbet i Norge nästa helg :).
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Så fina bilder! Blir imponerad av ditt fotande. Hoppas du har en riktigt skön slapparkväll vännen, kram Suss

    SvaraRadera
  7. Ojjj va det pysslas överallt, nästa helg ska jag klämma in lite adventspiff
    Kramkram

    SvaraRadera
  8. Skönt med slapparkvällar ibland, dom behöver man.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  9. Lemonaden låter läcker. Kram J

    SvaraRadera
  10. Så gott med lemonad :) Vad fint du har gjort det vännen. Kikade på inlägget under.
    Idag ska jag ner till mamma och hjälpa henne fixa lite advent. Mysigt. Kram och ha en fin dag vännen <3

    SvaraRadera
  11. låter som en skön söndag! trots misslyckandet:)kramPernilla

    SvaraRadera