söndag 9 november 2014

Magiskt vackert

Igår var en riktigt toppendag
När Karin som driver RUTHiga EMMA frågade om jag ville ta några inspirationsbilder till hennes webbshop, sa jag såklart genast ja. Nu fick jag möjlighet att öva på alla de tips som jag fick på fotokursen med Kicki (som du kan läsa om HÄR) och så fick jag göra bland det absolut roligaste jag vet, att få stå bakom kameran.

Nu hade jag förmånen att få fota en av de vackraste kvinnor jag vet och som kameran fullständigt älskar, så det var inte speciellt svårt, men ändå, att få dirigera -titta hit, -titta dit, fånga ljuset, försöka hitta de bästa vinklarna och försöka återskapa de bilder jag själv går runt med i huvudet det gör mig lycklig och jag älskar varje sekund av det.



När ljuset och färgerna är så här ute i naturen blir det magiskt vackert, man får nästan nypa sig i armen för att kolla att det verkligen är på riktigt.


Kappa och mössa hittar du här



 En sådan här dag kan jag leva länge på, när jag får tillbringa timmar med att få göra det roligaste jag vet, få skratta hejdlöst med en god vän och samtidigt få utlopp för idéer och tankar som fladdrar i mitt huvud jämt och ständigt det är livet när det är som bäst och som sagt jag älskar varje sekund av det.

Ha en fin fars dag vänner!

Kramisar
T

24 kommentarer :

  1. Fina bilder och uuuunderbar kappa. Ha en riktgt härlig söndag!
    Kram
    Rebecca

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder som vanligt, du är riktigt bra på det!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Strålande vackra bilder! Ja, nu är ljuset som allra bäst!
    Underbar kappa, hade gärna klickat hem den direkt om det inte varit för priset... :-(
    Kram o ha en härlig dag!
    Judita

    SvaraRadera
  4. Verkligen en vacker kvinna och fantastiska bilder. Så duktig du är. Kram Suss

    SvaraRadera
  5. Jättefina bilder som alltid Tina <3
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
  6. Men gud va roligt och vilka fantastiska bilder, såååååå duktig du är!
    Kram och ha en härlig söndag =)
    Catta

    SvaraRadera
  7. Snälla Tina vilka fina bilder och vad vacker hon är Karin, varför har hon aldrig visats förut. Hon är ju så fin.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Fantastiska foton ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  9. Vilka bilder!!! Du är ju fantastiskt duktig! Ha en fortsatt skön söndag! Kram Camilla

    SvaraRadera
  10. Jätte fina bilder. Du är ju jätteduktig. En fråga, vad för objektiv använder du?

    SvaraRadera
  11. Det gjorde du riktigt bra!
    Kram och nospussar från oss!

    SvaraRadera
  12. Du är så duktig med din kamera. Bilderna är så fina.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  13. Åh, vad roligt med fotouppdrag! Härliga bilder blev det ute i naturen!
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  14. underbara fantastiska bilder och vilken kappa!
    Du är så jätteduktig. <3<3<3
    kramar och ha en mysig söndagkväll

    SvaraRadera
  15. Åååå, man finner liksom inga ord..
    Nä det är verkligen alldeles magsikt vackert!!
    Ha en fin kväll vännen!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  16. Så roligt och så fina bilder. Du är grym. Kram Anette

    SvaraRadera
  17. Bilderna blev superfina!!!
    Du har en härlig talang för foto :).

    KRAM Ulrica

    SvaraRadera
  18. Men åååå..
    du är så oroligt duktig Tina!
    Underbara bilder!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  19. Fantastiska bilder! Du är ett proffs Tina!

    KRAM!!

    SvaraRadera
  20. Shit vilka fina bilder! Du är ett riktigt proffs!
    Kram Helén

    SvaraRadera
  21. Åh vilka härliga bilder! Så duktig du är:)
    Kram

    SvaraRadera
  22. Fantastiskt fina bilder!!
    Och Karin är så otroligt vacker.

    Kram

    SvaraRadera