söndag 19 oktober 2014

Tröstfikar och en vinnare

Jag tröstfikar medan regnet öser ner utanför fönstret
Vips var helgen över och Store F har satt sig i bilen för att köra till Norge, hua vad tiden springer iväg när man vill att den ska stå stilla.
Men då går väl tiden i raketfart till jul och då är han hemma igen, lite så tänker jag, så känns det inte lika ledsamt.
Häpp nu får jag rycka upp mig och istället skriva

GRATTIS

Ingela Pling
Du vann utlottningen av bakkittet
Maila mig din adress till home2tiny@gmail.com

Och tack för alla kommentarer, ni är fantastiska, vi börjar komma upp i en bra summa som jag i slutet av oktober kan skänka till Rosa bandet.

Nu ska jag krypa upp i soffan och se andra avsnittet av Downton Abbey, favoritserien som äntligen har börjat igen.


HÄR hittar du receptet på Dammsugare LCHF

Ha en fortsatt mysig kväll vänner!

Kramisar
T

10 kommentarer :

  1. Förstår att det måste vara blandade känslor när barnen far iväg. Man vill ha dem nära, samtidigt som man vill att de ska leva och upptäcka världen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fint lila rosa inlägg, såg den lila glöggen
    också nu i ett tidigare inlägg, lavendel var
    lite udda smaksättning.
    Grattis till din vinnare också.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  3. Ser lite mysigt ut trots allt med regnet som piskar på Dina fönster... Ja, inte saknaden förstås av store F!
    Grattis till Ingela som vann bakkittet!
    Mmmm, så gott med dammsugare. Hos oss har vi fikat med vaniljglass och varm hjortronsylt. Egenhändigt plockad och kokad!
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder! Ja, när man helst vill stanna tiden, går den som fortast. Bläää!

    SvaraRadera
  5. Bilden vid fönstret... L.O.V.E.L.Y!!

    Söndagskram Anna

    SvaraRadera
  6. Jag har tre små barn här hemma och när det blir sådär intensivt som det kan bli ibland brukar jag tänka att njut för en vacker dag är dom utflugna och huset tyst!
    Gillar din fina blogg!

    SvaraRadera
  7. Här har regnet öst ner idag med. Här blev det bara en slät kopp kaffe efter maten.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  8. Ja helgerna, och tiden, bara svischar förbi... själv är jag ledig imorgon, skönt det för jag känner mej verkligen inte i jobbar-mood!
    Tröstfika låter inte helt fel!

    SvaraRadera
  9. Det går snabbt! Snart är ni samlade igen i julstöket=))

    Vackra, mjuka bilder!
    Kram och en fin start på veckan//Hannis

    SvaraRadera
  10. Det går så fort men det får gärna sakta ner lite nu så jag hinner skriva min uppsats innan jul. Har kommit in på en kurs om palliativ vård som är på forskningsnivå så jag måste snart komma igång och skriva. Känns som att bestiga Mount Everest men jag ska klara det.

    SvaraRadera