onsdag 22 oktober 2014

KTH-maffian drar på spahelg

För tre månader sen.....
satt vi där jag och Helena på Hotel Tylösands solgård och njöt av semester, sommar, sol, drinkar och after beach och hade det helt underbart.
Och det var lite där och då, när vi satt och kikade på spagästerna som gick ut i sina badrockar på terrassen och såg så där härligt avslappnade ut som idén föddes om att vi också skulle unna oss en spahelg på Hotel Tylösand under hösten.
Såklart vill jag också visa dem "mitt" Tylösand, där jag spenderat många somrar, legat och pressat på stranden, sjungit mig hes på after beachen och partajat loss på Leffes fram på småtimmarna, ja jisses så kul jag har haft här.

Så en helg med god mat, behandlingar, vinprovning, kurser och mycket mer ska vi få uppleva och jag lovar att ni ska få följa med på hela resan både i text och i måååånga bilder.
Jag är helt säker på att det här bli en helg långt utöver det vanliga.
.




Tänk att få vakna upp till den här utsikten. Galet vackert!

Bild lånad från Hotel Tylösand
Här ska vi simma omkring och bara njuta av lugnet.

Bild lånad av Hotel Tylösand
Hotel Tylösand ligger otroligt vackert vid havet och en milslång sandstrand.
Här kan man inget annat än må bra.

Bild lånad från Hotel Tylösand
Och för att KTH-maffian ska vara komplett kommer givetvis Katarina också.
Äntligen ska vi träffas igen och få en fantastisk helg tillsammans på Hotel Tylösand.
Nedräkningen har börjat!


Ha en fantastisk dag vänner!

Kramisar
T

29 kommentarer :

  1. Åååååå såååå underbart vännen!!
    Kommer vara som balsam för din kropp.
    Njuuut varenda minut!
    Kraaaamar Anna

    SvaraRadera
  2. Å vad kul!!! Jag hoppas ni får det alldeles underbart!
    Kram Helén

    SvaraRadera
  3. Men gud vad underbart, ta mäd määäg, pliiiiis!!
    Älskar Tylösandshotellet, har varit där och spaat 3 gånger, mmm

    Ha det lovely och hälsa de andra vackra kvinsen!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  4. Ååå vilka fina bilder Tina!
    Nu kan jag ju knappt vänta...;)
    Snaaaaaaaaaaaaaaart ♥♥♥♥
    maaaaaaaaaaaassor av kramar!

    SvaraRadera
  5. Men åhh så underbart det låter. Och Halmstad är en fantastisk stad där vi har tillbringat mååånga somrar. Och Tylösand och after beach är ju bara ett måste, love it !!
    Ni kommer få det underbart !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Åh va mysigt Tina ser fram emot din resa dit :) bilder kanske :) kram fina du

    SvaraRadera
  7. KTH-maffian.. så klockrent :) Ni kommer att få en fantastisk helg. Såå härligt!!!

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  8. Jag o min man var där på SPA-helg förra vintern och det var helt fantastiskt!!! Ni kommer att älska det, såå avslappnande o skönt!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Ni får ha en superhelg! :-) Är ju liiite avis, men er väl förunnat. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  10. Så härligt. vi var där och firade mamma i somras. Njöt av bad, massage och god mat på Salt:) Kram till dig

    SvaraRadera
  11. Åh vilken nostalgi! Som jag skrivit tidigare klappar mitt hjärta extra för Halmstad o Tylösand där vi tillbringat så många somrar när barnen var små hos svärföräldrarna i Frösakull! Ni kommer få en underbar helg! Kram på er! /Petra

    SvaraRadera
  12. Ha det jättemysigt !!

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  13. Vilket härligt inlägg Tina. Jaa nu är det äntligen dags, så som vi väntat. Väskan är snart packad, bara lite saker som fattas.
    Kram Vännen.
    Helena

    SvaraRadera
  14. Åh så mysigt! Länge sen jag var där. . . Kram N

    SvaraRadera
  15. Så fantastiskt roligt att få göra en sådan helg. Så skönt, det kommer nog att bli magiskt. Hoppas ni får njuta ordentligt. Kram Annika

    SvaraRadera
  16. Å så underbart ni ska ha. Härligt med spa- Kram.

    SvaraRadera
  17. Vad härligt med en spahelg =) det är verkligen något som man skulle behöva. Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  18. Det är ju såååå fint där.... ja finast på sommaren kanske men också att få rå om sig själv i höstrusket känns mer än ok det med ;-)
    Hoppas att ni alla tre får en härlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  19. Så roligt! Nu förstår jag varför du hade köpt så snygg klänning ;-) Kram J

    SvaraRadera
  20. Men så härligt! Låter fantatsikt! Ser fram emot att få hänga med på ett litet hörn.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  21. Åh, så härligt det låter, och det ser ut som ett paradis! Kommer bli toppen för Er tillsammans!
    Kram Kate

    SvaraRadera
  22. Ni kommer att ha hur mysigt som helst, det är jag helt övertygad om. Kram anette

    SvaraRadera
  23. åååå vilken underbar helg ni kommer att ha !!!!!!
    Förstår att ni har längtat efter detta = )))
    hoppas att i får det riktigt riktigt mysigt.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  24. Åh så härligt, där är helt fantastiskt , njuuut så mycket ni kan . Kram Maria

    SvaraRadera
  25. Åh ni kommer ju att få det magiskt härligt! Och med goa tjejer som Helena och Katarina blir det ju knappast tråkigt, Ska bli roligt att följa er och bli riktigt avis här hemma i tråket ;=) KRAM

    SvaraRadera
  26. Å såååå kul!! Ni kommer att få det fantastiskt!
    Gjorde ju nyss en helg där som var lovely!!

    Kramis
    A

    SvaraRadera
  27. Men så skoj :) Och härligt. Har aldrig varit på spa, tror jag packar med mig själv *haha*
    Ha det toppen idag, kramen vännen <3

    SvaraRadera