söndag 5 oktober 2014

Grymt sköna leobyxor

Tänk att man fortfarande kan upptäcka små pärlor i sin egna hemstad
Igår när det började rycka i kaffetarmen, kände jag för att fika någon annanstans än "bara" hemma.
Det var visserligen inte helt lätt att hitta något ställe för de två första vi sladdade in på var typiskt nog stängda och på det tredje var där så mycket folk att jag nästan fick panik.
Men på det fjärde stället som jag helt missat även inhyser ett café blev det bingo och ett långt wooow, framför allt för den läckra inredningen.
Här på Heagårds Skafferi finns både restaurang, café, kläd och inredningsbutik och allt placerat i en stor ladugård i sten som mina inredningsnerver går i gång på, jag lovar det är så mysigt att bara sjunka ner i någon fåtölj i den fräcka miljön, ta en kopp kaffe, sitta och snacka och bara vara för en stund.
Det var en välbehövlig paus för oss och jag fick dessutom lufta mina nya och grymt sköna leobyxor från Lindex som jag näst in till har levt i sen jag köpte dem. Så det få bli två tips idag, smultronstället Heagård och snygga byxor från Lindex.

Byxorna från Lindex hittar du HÄR
Skinnjacka från Joy
Svart top från Ajlajk










Ser ut som det blir en riktigt fin dag så här kan jag inte sitta längre, dags att sätta fart.

Ha en strålande söndag vänner!

Kramisar
T

18 kommentarer :

  1. Vilken tur att du hittade det mysiga stället. Misstänker att det blir ert nya favvoställe för det verkar urmysigt. Ha en skön Söndag du också.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hej igen... Härligt ställe och en härlig outfit. Skönt att ha jeans som man stormtrivs i...
    Önskar Dig en härlig söndag!
    Kram Kate

    SvaraRadera
  3. Härligt ställe det där, har också varit där :)
    Grymt snygga byxor !
    Ha en underbar söndag.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Hej på dig fina Tina ....drömmer mig bort bland dina fina bilder tänkte på det att varför du inte gör en utställning på dina bilder? alla borde få ta till sig dessa skönheter....ja min mail är goldheart63@hotmail.com om du har lust o tid att skriva om lchf kramen

    SvaraRadera
  5. Där fick ni mysig fika, vilket fint ställe.
    Gillar dina byxor, du är alltid så snyggt
    klädd. Och så ser jag att paviljongen du
    sitter i ute är samma som vi har!
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  6. Det finns få saker som är så härligt som att sitta och fika på café. Kul att hitta en ny pärla!

    SvaraRadera
  7. Snyggt med leo!!

    Hoppas att du får en alldeles ljuvlig dag/Kram Hannis

    SvaraRadera
  8. Vilket härligt ställe du hittade! Och de där leobyxorna är så snygga!

    Tack för att du tipsar om problemen med att komma in på min blogg. Alltid bra att få veta. Är väldigt konfunderad över varför. Maken kommer in med sin ipad (som är 2,5 år gammal). Jag skulle vara jätteglad om du har lust att testa med dagens inlägg där jag enbart laddat upp bilder som är på drygt 1 MB (och inte 4-5 som jag brukar).

    Kram Lena

    SvaraRadera
  9. SÅ himla mysigt !
    Och Du är alltid lika snygg !!!
    Hoppas att du får en underbar dag , vädret här i stockholm är grått men dottern och jag ska ut och leta svamp :)
    KRAM

    SvaraRadera
  10. Alltid lika snygga kläder på dig! Kul att hitta mysigt ställe att fika på och inredning. Kram Suss

    SvaraRadera
  11. Snygga byxor! Du är alltid så himla fin.

    Kram CC

    SvaraRadera
  12. De där är mina älsklingsbyxor också! Kul när man hittar nya små smultornställen! Ha en lugn o skön söndag fina du! <3 Kramar Petra

    SvaraRadera
  13. Oj, så fint och mysigt det ser ut:-) Man behöver inte bege sig så långt iväg för att hitta smultronställen ibland:-)
    Snygga byxor också:-)

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  14. Underbara bilder från favvostället! De kan ni sälja till fiket som de kan använda!

    Skön söndag! Kram Anna

    SvaraRadera
  15. Ser hur mysigt ut som helst! Vilken tur att ni hittade dit!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  16. Vilket härligt ställe att ta en fika på. Byxorna är snygga och du är superfin som vanligt.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  17. Superfin outfit!

    Vad härligt att hitta ett nytt smultronställe i sin egen stad. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  18. Vilket härligt ställe!! Önskar att min lilla stad hade något liknande att erbjuda... eller är det så illa att jag missat någon liten oas? Kanske måste ge mig ut på jakt :-)
    Kram kram.

    SvaraRadera