söndag 8 juni 2014

Skönaste nattlinnet från Beach House

 En fantastisk fin morgon där de första solstrimmorna letade sig fram genom lövverken
Jag är ju en riktig morgonmänniska och älskar den här stunden på dagen när hela världen verkar ligga nerbäddad och det råder en skön tystnad runt omkring, förutom lite fågelkvitter men det är precis som det ska vara i arla morgonstund.
Jag njuter och tankar energi som den törstigaste jetmotorn, jag behöver det för just nu snurrar livet på i hundranittio och jag känner att jag inte riktigt hinner med allt jag vill.
Då är det skönt att släppa allt för någon timme, luta sig tillbaka, andas, låta axlarna sjunka och bara vara och helst vill jag inte bryta den här förtrollande stunden för att lägga in växeln och trycka "todo-gasen" i botten.
 Mest av allt skulle jag vilja mysa omkring hela dagen i mitt underbara nattlinne från Beach House som låg i den där skattkistan från Helena ,det som fick mig att brista ut i ett spontanvrål av lycka så säkert halva Göteborg hörde mig....japp ytlig kärlek har drabbat mig, men jag lovar att skönare nattlinne finns inte och jag har en förhoppning om att det ska få mig att sova bättre......

Hepp dags att lägga in den där växeln för idag händer det spännande saker och jag måste börja förbereda lite inför det.

Ha den bästa söndagen vänner!

Kramisar
T

24 kommentarer :

  1. Vilken söt liten älva du är! Den passade dig perfekt raring och korten är så fina. Ha en riktigt fin Söndag.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Likt en älva dansar hon fram i det daggvåta gräset i den tidiga morgontimman....
    ♥♥♥♥♥♥♥
    Hej finaste!
    Vilka ljuvliga bilder.
    Jag tycker också det är så skönt att ta med kaffekoppen ut på morgonen och bara sitta en stund.
    Vad fantastiskt roligt med resan!
    Helt underbart ju....jag vill också åka dit!
    Ha en fin dag nu!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Underbara foton..! Själv är jag tyvärr ingen morgonmänniska, men håller med om att lugna morgnar verkligen är magiska. Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Älvlik var rätta ordet!! Jättefina foton och ett sådant där nattlinne står högt upp på min önskelista också :)

    Många kramar aka

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder och nattlinnet ser ju himla fint ut.
    Ha en fin söndag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Åh,morgonmys - Det har jag här mé i "min" lilla hamn på uteplatsen,lyssnar på vågornas brus,fiskebåtarnas dunk & såklart kaffe & go frukost tidigt...tidigt hihi

    /Kram fina du

    SvaraRadera
  8. Utan att överdriva. Så måste jag uttrycka mig så här, DU HAR DOM FINASTE BILDERNA I HELA BLOGG VÄRLDEN! Du är ju helt otroligt duktig på att få till bra bilder. Vad har du för kamera, program mm. En foto kurs hos dig skulle jag vilja gå!

    Stoooor kram CC

    SvaraRadera
  9. Vilka underbara bilder!!! Ditt nattlinne ser verkligen bekvämt ut också, snyggt är det med. Kram Anette

    SvaraRadera
  10. Nattlinne är vuxenpoäng...! Så fint, själv sover jag alltid i nåt gammalt avlagt linne :-)
    Härliga trädgårdsbilder på dej!

    SvaraRadera
  11. Lite roligt är det för det verkar som alla, precis alla i bloggvärlden går omkring i det där nattlinnet just nu. Snacka om spridning. Ha en fin söndagkväll. Kram./helen

    SvaraRadera
  12. Det ser alldeles ljuvligt ut.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Så härliga bilder!! Ser så mysigt ut!!
    Ha en härlig kväll.
    Kramar

    SvaraRadera
  14. Älskar det där nattlinnet, har ett oxå..
    Morgonstund är verkligen underbar, jag har alltid varit den som är uppe först. Nu har jag ju fått en son som tydligen älskar tidiga morgnar mer än mig;)
    Fin vecka till dig, kram

    SvaraRadera
  15. Vilka sköna morgonbilder... Beach lakanen är ju underbara så jag kan tänka mig att nattlinnet är detsamma!
    Så kul med London :-)
    Men du, lova att gasa i lagom tempo nu...
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  16. Du fångade verkligen känslan med en härlig morgonstund. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  17. Jaa men visst är väll dessa nattlinnen helt underbara !!!!!
    Det är ett rent under att jag kommer ur mitt innan jag går till jobbet på dagarna ;)))
    Härliga bilder i vackert morgon ljus :)
    Vad gullig du är som skrev om rotting soffan ;)))
    Hade gärna hämtat den om jag haft möjlighet ;))

    Kramar Thess

    SvaraRadera
  18. Jaa men visst är väll dessa nattlinnen helt underbara !!!!!
    Det är ett rent under att jag kommer ur mitt innan jag går till jobbet på dagarna ;)))
    Härliga bilder i vackert morgon ljus :)
    Vad gullig du är som skrev om rotting soffan ;)))
    Hade gärna hämtat den om jag haft möjlighet ;))

    Kramar Thess

    SvaraRadera
  19. Å, ett sånt vill jag ha!!

    KRAM Tina xo

    SvaraRadera
  20. Helt magiska bilder på dig, och ditt nattlinne var jättefint.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  21. Nattlinnet i all ära, men hur mysig såg inte den morgonen ut i sin helhet! Sol och daggvått gräs är det bästa som finns på morgonen. Vila för själen. Jag skulle också behöva det lite för jag känner igen det där med 190, pust.

    SvaraRadera
  22. Det är ju bara såååå skönt att få den arla morgonstunden alldeles för sig själv!!! Så jag går gärna upp före alla andra... Undrar om det finns pyjamas i det märket..?
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  23. Vad skönt det ser ut!

    SvaraRadera
  24. Hej sötnos!!!
    Ja men man vvill ju liksom bara ha en sån där morgon... Precis som sången "Tänk att få vaka tidigt en morgon..." Den är så vacker men ändå lite sorglig.
    Vet inte varför just den sången kom i mitt huvud, kanske för att det är just en helt fantastisk visa.. Och bilderna är ju liksom så vackra och som magi...
    Ett nattlinne ska jag alltså skriva upp på min önskelista då;-)
    Apropå vila borde jag gått o lagt mig för länge sen.
    Har bara läst i kapp en himla massa fina inlägg om bloggträff och underbara sommarbilder.
    Hoppas du haft en fin helg och att det eländiga monstret lämnat dig ifred...
    Sov gott!
    Varma kramar Anna

    SvaraRadera