måndag 14 april 2014

Toppen med en iögonfallande rygg

Måndag och påsklov för många.
Egentligen skulle jag ha semester denna veckan, men eftersom resan till Italien blev inställd sparar jag på semesterdagarna och får snällt åka till jobbet.
Men innan jag lägger in jobbväxeln, drar i gång datorn och låter siffrorna börja hoppa runt i skallen på mig, måste jag tipsa om den snygga och sköna topp jag shoppade hos Gina Tricot till ett riktigt pangpris. 
Jag skulle lätt kunna investera i en av varje färg och matcha med det mesta i garderoben och spana in ryggen vänner, hur läcker och iögonfallande som helst, stort gilla på det.

Jacka köpt hos Kaj Art på Hönö
Jeans Monrow hittar du hos CloudNo9style 

Dags att åka men innan jag sticker
Ett stort grattis till världens finaste och bästa store F som fyller 20 år idag, mammahjärtat är så stolt och varje dag från det du föddes har du fått mig att le, jag är så tacksam att jag får vara din mamma!

Ha en bra start på veckan vänner!

Kramisar
T

37 kommentarer :

  1. Riktigt snygg topp och stort grattis till sonen på hans stora dag! :)

    SvaraRadera
  2. Men wooow vilken snygg topp...hmm...en sån kanske man skulle införskaffa..;)
    Å grattis till snyggsonen! Tänk va!! man fattar inte vart tiden tog vägen när barnen blir så stora. Vår blir ju 19 i november o jag tycker nys han krampaktigt höll min hand då vi skulle till förskolan. Då får ni mysa och fira i kväll sen då!
    Vad bra att du knde spara semesterdagarna. För det känns nog bättre att ha dem kvar sen än att du skulle legat hemma p soffan nu i stället...
    kraaaaaaaaaaam Katarina

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder! Alltid lika kul att se vad du väljer för miljö för plåtning! En riktigt go start på påskveckan önskar jag dig och sänder ett grattis till sonen! Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Lika snygg som vanligt och jätte fina bilder :)
    Stort grattis till sonen idag, jösses va stora dom blir. Min grabb är 17 till sommaren, nu ligger han hemma och är sjuk, då är dom inte så stora längre ;) får pyssla om honom när jag kommer hem.

    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Såå cool topp! Bra val. Och såå coola bilder! Grattis till sonen!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Snygging ...
    Vem tar alla fina foton på dig vännen?
    ♡ - ligt GRATTIS till din 20-åring mé/Kram

    SvaraRadera
  7. Den toppen har jag också kollat in, den är riktigt fin. Grattis till dig och sonen! Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Sett flera toppar den här våren där man satsat på snygg rygg! Gillas!
    Måste ge beröm till Mr C för alla de fantastiska foton han tar och så mycket tid
    som han lägger ner på att få fina bilder din blogg! Även mannen här är imponerad
    över hans engagemang.
    Och så ett stort GRATTIS förstås till stora F!
    Kram och nospussar från oss!

    SvaraRadera
  9. Låter som ni haft det super mysigt och så snygga kläder du har Tina :) super och fina bilder, har du alltid kameran med dig ut? önskar dig en skön måndag kramen

    SvaraRadera
  10. Så snygga kläder! (jag har själv toppen, fast i svart, och den är verkligen superskön)
    Grattis till din stora kille idag!
    Kramis Helena N

    SvaraRadera
  11. Supersnygg - bra tips! Kul med någon detalj så där som är lite extra!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  12. Hallå snygging! Så himla coola bilder på dig alltid! Önskar dig en bra jobbvecka! Italien står kvar.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  13. Hallå där! En sådan topp i den färgen stod jag och höll i när jag och syrran hade systerdag i Jönköping. Men en annan topp fick följa med från Gina Tricot istället.
    Jag hoppas du får en underbar jobbvecka och att kroppen din läker.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  14. Åh, en sådan topp kollade jag på när jag var på Gina tricot sist...men jag orkade inte prova den. Det ångrar jag nu för den är ju så snygg!
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  15. Åhh finaste Tina! tack så väldans mycket för den finaste presenten. Så gulligt av dig! Tänk jag shoppade en precis liknande topp, fast antagligen mycket dyrare i en butik. Hoppas du mår lite bättre i kroppen så du orkar jobba. Ha en underbar dag och Gratta F från mig, även om jag inte känner honom. Kram Helena

    SvaraRadera
  16. Jättesnygg! Måste kolla upp!
    Grattis till 20:åringen!
    Kram/maria

    SvaraRadera
  17. Hello there pretty woman!!
    Men är du galen, åka till Hönölulu utan att meddela mig, tokiga du! Fast det var ju eran dag ;)
    Hoppas det blir ett återbesök i sommar då, så vi kan seees!

    Visst finns det en hel del bra shopping på ön, både inredning och kläder :) Och Tullhuset är ju lovely!

    Älskar din topp, och jackan var riktigt fab den med =)
    Kram!

    SvaraRadera
  18. Hittar C något när ni är i väg.

    SvaraRadera
  19. Snygg topp! Vet du din man är så duktig på att fota, ja för jag utgår ifrån att det är han. Kanske hade jag fel. Oavsett så har du en duktig fotograf med dig.
    Kram anette

    SvaraRadera
  20. Men å så snygg!!!
    Det är verkligen hög tid för mig att börja se över min garderob, men så är det ju så kul med inredning;-) Det bara kliar i fingrarna nu att få göra klart i vardagsrummet, men får vänta lite till efterosm det är lite leverenstid på möblerna;-)
    Skulle med vilja vara ledig nu... Men får med spara på dagarna.
    Önskar er en fin kväll!! Förstår att mammahjärtat svämmar över, ens barn kommar alltid förbli ens barn oasett hur gamla de är.
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  21. I Den tunneln har jag väntat mååånga ggr ;-) Ibland får man hålla i sig när godståg passerar ;-)
    Läckra bilder! Ni är så grymma ihop du och Mr C och det är verkligen så fina bilder...
    Kan ju såklart vara bättre att spara dagarna...
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  22. Härligt vår fräsch !!
    Det är inte fy skam att jobba heller , snart ledighet väntar.
    Kram

    SvaraRadera
  23. Härlig outfit idag! Gillar skarpt!
    Åh, stort grattis till stora sonen! Var har åren tagit vägen liksom?...
    Hoppas att du följer med mig till min nya adress och besöker mig lite då och då, vännen! Den gamla läggs ner snart, ändra den gärna. Jag lägger upp dig så snart jag fått pli på min sida!
    Nu finns jag här: www.valkommen-hem.styledevie.se
    KRAM! Judita

    SvaraRadera
  24. Supersnygg och gillas stort den "ryggen"! Grattis till stora F på sin födelsedag idag. Hoppas han får allt han önskar sig... ;)
    Måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  25. Grattis till stora killen! Snygg topp, gillas! Kram Stina

    SvaraRadera
  26. Så fin du är. Toppen är superfin, ryggen är en snygg detalj.
    Grattis till sonen.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  27. Jag älskar såna där ryggar på kläder! Hittade nån likande på barnavdelningen på Massimo Dutti till dottern! Det blir så fint fall! Hela din outfit är superfin och hela du!

    Önskar dig en fin påskvecka! Kram Jenny

    SvaraRadera
  28. Så fint!! Snygg outfit, från topp till tå tycker jag!!
    Hoppas du haft en härlig måndag!
    Kram

    SvaraRadera
  29. supersnygg topp & snygga bilder!!=)&Grattis till sonen=)

    SvaraRadera
  30. Snygg klädsel, som vanligt!

    SvaraRadera
  31. Supersnygg topp! Ska kolla in den med;)
    Grattis till den fina sonen med, vad många det är som fyller år på våren=)

    Kram och hälsa gärna på, på den nya adressen;)
    Såg att jag låg kvar på den gamla;))
    Adela
    houseofadela.styledevie.se

    SvaraRadera
  32. Superfina bilder och den där toppen har jag kollat in på Gina Tricot.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  33. Snygg top! Den ska jag också kolla in! Fina bilder i ny häftig miljö.
    Grattis till sonen!! Här firar vi vår äldste på söndag, kram Suss

    SvaraRadera
  34. Grattis till sonen!
    Topen var ju supersnygg, får nog bli en vända till Gina...
    Kram

    SvaraRadera
  35. Snygg top! Jag gillade jackan oxå. Men så är jag ju lite svag för djurmönstren. En skön vecka till dig! Kram Anita

    SvaraRadera
  36. Riktigt snygg, köpte en randig för ett par veckor sedan. Men nu blev jag ju sugen på den också.
    Kram

    SvaraRadera
  37. Snygg! Måste säga att jag även älskar din jacka :D
    Ha en fantastisk dag!

    Kram Hanna

    SvaraRadera