måndag 7 april 2014

Sommarens skönaste skor

Idag vaknade man upp till en dimma ungefär lika tjock som mina bihålor
Men vad är det här?
 Visserligen är det bara i början på april och visserligen är det skönt att fortfarande tända brasan varje morgon och kväll, men jag vill ha värme, riktig värme.
En värme som gör att jag kan sitta på bryggan och vicka på tårna, känna varma vindar svepa i håret, läsa en tidning med en kopp kaffe och försöka undvika att få en välinriktad klutt på hatten av måsarna som med sitt skriande hälsar vår och sommar välkommen.
Jag vill dansa fram på kullersten i mina nya träskor som är lika sköna som de är snygga, älskar att "komma upp" några centimeter över jordens yta, men ändå slippa bekymra mig om att fastna med klacken i någon glipa, där skon stannar och jag fortsätter fram, det har faktiskt hänt.......  
Men jag får väl ha tålamod, något som jag inte riktigt är rustad med, allt ska helst ha hänt igår men samtidigt är det en skön känsla att veta att vi har allt det där goa framför oss
sommar, sol, semester, salta bad och sandig fika.......

Tofflorna från Color your life hittar du här
Pleasejeans hittar du här
Stråhatt gammal men liknande hittar du här
Tröja från Isay

Kommer bli sommarens favorit till både jeans, klänning och kjol.

Ha en bra start på veckan vänner!

Kramisar
T

35 kommentarer :

  1. Riktigt snygga tofflor och jeans på fina du!! :)
    Vilken somrig känsla du spred nu och den fina sommaren kommer snart nog...lite kyla och vårvindar kvar bara ..sen såå.. ;)
    Ha det fint vännen och tack för all inspiration du bjuder på <3
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  2. Ååå...Så söta de är ♡ ...
    & ...riktigt.riktigt fina foto som alltid på finaste du/Kram go du!

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt att gå i träskor! Själv vill jag ha Båstadtoffeln för den passar perfekt till min fot! Tveksamt om de tillverkas längre, men jag har ett lager att ta av.
    Själv går jag i dag i rosa flip flop!
    Försöker skicka några solstrålar till dig!
    Kramisar M.E

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder och vilka fina träskor. Tänk fast det är tråkväder så blir era bilder så vackra ändå.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Å de där skorna, blev helt kär när du lade ut dem på instagram!
    Det är "synd" att jag har så tunna fötter (jo det är sant, jag är tunn på vissa ställen, hehe), så jag vågar sällan beställa skor på nätet, då man inte kan prova dem innan.
    Men attans vilket habegär jag fick efter de där trätofflorna!
    Kramis Helena N

    SvaraRadera
  6. Åh, I love!
    Är de i trä eller är de mjuka? För tyvärr kan jag inte längre knipa ordentligt med tårna på träskor i trä kan jag inte gå i:(
    Men de var huuuur fina som helst på dig och du är som alltid lika vacker på bilderna!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Hejsan!
    Vad fina tofflor, de kan man verkligen använda till mycket.
    Fina bilder, mysigt med strå hatt.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  8. Oh yes! Give me ;-) De där stod det Judita på helt klart!
    Måste klickas hem pronto!
    Kram fina!
    Judita

    SvaraRadera
  9. En drömtoffel helt klart!;)
    Älskar dina bilder!!

    Kramis
    A

    SvaraRadera
  10. Vilka fina tollor. Tröjan gillar jag med.....ja egentligen hela din outfit. Hoppas du får en bra måndag trots dimma både i bihålorna och allt. Kram Anette

    SvaraRadera
  11. Hej snyggaste!
    Ååå men himmel vilka snygga! Å bilderna!! Flämt... så vackra. Det tar verkligen aldrig slut på vackra platser hos er där ni kan fota.
    Ja nu vill vi ha värme....brr...här regnar det idag..inte alls kul.

    Jag ska vara med i din fina utlottning men får fixa med det ikväll för jag hinner inte nu...;)
    Kraaaaaaaam Katarina

    SvaraRadera
  12. Hallå vi är bara i början av april , du kan inte hoppa över vårjacka .

    SvaraRadera
  13. Lockar fram en massa barndomsminnen...träskor!! Då var det vår, när man fick tillåtelse att hoppa i dom!!
    Superfina och helt i min stil...
    Tröjan var också fin, ja hela du var fin!!
    Krya på Dig nu vännen !!
    Måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  14. Fantastiska skor. Minns bardomens röda med vita prickar på;)
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  15. Underbara bilder och superläckra träskor.Ha en fin måndag .Kramar Rita

    SvaraRadera
  16. Åh vad fina bilder! NI är ju verkligen jätteduktiga!!! Supersnygg outfit och träskor!

    Japp här var det också tjock dimma! Tack och lov har mina bihålor släppt nästan helt! Jag håller tummarna för att du blir frisk som en nötkärna snart också!

    SvaraRadera
  17. Fina :-)

    Tänk, att jag bestämde mig efter operation av hälar när jag var yngre, då jag var tvungen att använda träskor och inget annat under en lång tid att jag aldrig skulle sätta på mig träskor igen. . . har hållit det hittills. ;-)

    Kram N

    SvaraRadera
  18. Riktigt läckra. Och kanonsnygga bilder dessutom. Kram.

    SvaraRadera
  19. Jättesnygga trätofflor ;)).....fast här kan vi inte använd sådan ännu....idag har det nämligen snöat....men det är nästan borta, tack o lov!!!......ha en fin kväll
    Kram bia

    SvaraRadera
  20. Snygga nu är det inte långt kvar till värmen kommer. kram

    SvaraRadera
  21. Men åh vilka snygga trätofflor förstår att de kommer att bli en favorit i sommar. Kram Kram

    SvaraRadera
  22. Så fina! Sådana skulle jag vilja ha!

    SvaraRadera
  23. Snygg outfit som vanligt och tofflorna är grymt snygga! Ja tålamod får vi nog ha ett litet tag till, men det kommer, det vackra vädret. Kram Camilla

    SvaraRadera
  24. Väldigt snygga och så coolt med vita jeans till. Love!
    Kram Mia
    http://happyvardag.se/2014/04/07/dar-gick-startskottet/

    SvaraRadera
  25. Du inspirerar mig jättemycket med dina fina bilder. Du matchar allt så snyggt och får alltid till det där lilla extra. Snyggelisnygga tofflor!!
    Ha en fin kväll. Hoppas dimman lättat, det har den gjort här. Fick en solig eftermiddag i trädgården.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  26. Fina skor.. Ja, gud vad man längtar efter värme nu.
    Fin vecka till dig, kram

    SvaraRadera
  27. Oj, vad fina! Riktigt snyggt jobbat bakom kameran också :-) Ha det gott!

    SvaraRadera
  28. Ja fy vilket skit väder! Jag ser onykter ut i klackar! Och jag har också fastnat! Men en bredare klack skulle funka!
    Riktigt snygga! Hmm ska nog spana in dom
    Kram på dig
    Sandra

    SvaraRadera
  29. Så snygga och vilka härliga bilder på dig och finskorna.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  30. verkligen snygga, och fint med svart och vitt...! :-)
    Jag som just kommer hem från en vecka med sol och värme sitter här och funderar på hur jag ska kunna vänja mej vid all kyla och regn. Det går nog, alltför fort, tyvärr.
    Önskar dej en härlig tisdag!

    SvaraRadera
  31. Så underbara skor! Något jag ska hålla ögonen öppna efter, håller just nu på att packa väskan inför en tripp till Salamanca och inser just att min pumps och walkingskor skulle behöva nått fotvänligt "mittemellan" alternativ liknande detta, men får väl bli ett par ballerinas som åker med. Ha det fint!

    SvaraRadera
  32. Men ohh så snygga, du bär upp dem jättebra

    SvaraRadera