onsdag 19 mars 2014

Svagt rosa på läpparna

Mitt i veckan lunch
med bästa vännen blir det idag, vi ska försöka ta igen den tiden som rusat förbi oss som en galen tjurrusning och vi har inte riktigt hunnit med.
Det blir så ibland när vardagen stjäl för mycket uppmärksamhet och man inte lyckas tajma varandras kalendrar, men idag tar vi oss den stunden, uppdatera varandra om vad som har hänt i livet sen vi kramades sist och lovar varandra att det inte ska ta lika lång tid till nästa gång vi ses.

Med mig i väskan har jag ett nytt lip gloss från Clarins, jamen jag har blivit helt beroende av deras produkter, smetar på mig det där i tid och otid och kan inte få nog av den där lyxiga känslan som gör att läpparna känns mjuka utan en klistrig känsla.
Färgen är sådär svagt rosa som passar till ett vintertrött ansikte och dessutom är doften läckert söt av svart vinbär och lakrits, mmmm säger jag bara, inte konstigt att jag näst intill har blivit en lipglossmissbrukare
Nope, här kan jag inte sitta och ta det lugnt längre, dags att sätta fart om jag ska hinna till den efterlängtade lunchen.

Clarins lip gloss hittar du här
Ett läckert grafiskt print för oss som älskar skor hittar du här

Ha en mysig dag vänner!

Kramisar
T

30 kommentarer :

  1. Hej Tina.
    Va mysigt med lunch med en god väninna...
    Jag stötte av en slump på en av mina absolut närmsta och käraste vänner häromdagen och vi gjorde precis så... kramades och lovade varann att vi snart skulle träffas och mysa och sen att vi inte skulle låta det gå så länge tills nästa gång :)...
    Ha en mysig lunch.
    Kramar
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Hihi, snart säger du väl att du känner dig "naken, rädd, exposed" utan ditt lip gloss ;-)
    Kram och en strålande dag till dig fina.
    /Helena N

    SvaraRadera
  3. Så här på våren är det prefekt med svaga glossiga nyanser. Härligt att de är så vårdande också. Jag har ett par olika nyanser i Clarins serie Instant Light. Älskar känslan av härligt mjuka läppar.
    Jag hoppas ni får en fantastisk lunch.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  4. Oj så tjusigt, jag behöver verkligen ett nytt gloss, kanske ska kolla på flygplatsen på fredag :) Då åker jag på skidresa med jobbet vettu ;)

    Ha en mysig dag med vännen!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  5. Härligt med lunch med en väninna .Vilket snyggt gloss du har köpt .Ha en underbar dag rara du .Kramar Rita

    SvaraRadera
  6. Snygging! Hoppas ni har en riktigt trevlig lunch. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Härligt med vänskapslunch och surra om ditt och datt... Visst gör det väl vardagen lite
    x-tra med lite lipgloss på läpparna!
    Ha det gott, kram Kate

    SvaraRadera
  8. Så fint läppglans. Nyansen ser ju helt perfekt ut!!
    Kramar!

    SvaraRadera
  9. Vilken snygg färg! Perfekt för mig som inte gillar att se för målad ut. Printet var också väldigt fint, och du med förstås! Kram Stina

    SvaraRadera
  10. PS Är det färgen "Nude" du har? DS

    SvaraRadera
  11. Mysigt med lunch med vänninan, vardagslyx så där en helt vanlig dag!!

    Snyggt lippgloss, har funderat på något mer neutralt snyggt och ditt verkar ju vara så...ska kanske titta närmre på Calrins produkter

    kram Kajsa & tack för tipset

    SvaraRadera
  12. Heeeej sötaste Tina!
    Å vilken underbar beskrivning...man känner ju att man faktiskt behöver åka o köpa ett nytt lipgloss...;)
    En lunch med en vän är så himla mycket värt och man fyller på i energidepåerna..
    haha fast det gör man ju då man läser här hos dig med..;) Förlåt men jag började faktiskt gapskratta åt synen du målade upp med våfflor och kamerastativ..haha..
    Ha en fin kväll nu och ja det är klart vi ska ses här framöver..;) På nåt mysigt ställe..
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  13. Fantastisk print! Tack för tipset!
    Hoppas du hade en trevlig lunch,
    kram Jennica

    SvaraRadera
  14. Riktigt snygg färg.
    Mysigt med lunchdejt med en väninna. Kram.

    SvaraRadera
  15. Jättefin färg! Ha en trevlig kväll. Kram!!

    SvaraRadera
  16. Doftar lakrits - jag köper direkt!!
    Och även printet passar mig som är galen i skor!
    Ha det fint!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  17. Fin färg.. Härligt med en vän lunch, gör en gott.
    Kram

    SvaraRadera
  18. Hoppas du haft en mysig dag med vännen.
    Ooo, vilken snygg färg! Jag känner hur det rycker i beställarfingret:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  19. Jättefin färg:)ska kolla in deras smink,har för mig dom ej testar på djur å viktigt för mig:)mysigt få träffa sin vän :)
    hoppas du har en fin kväll

    SvaraRadera
  20. Vill också ha ett nytt rosa gloss nu till våren. Du vännen kolla om beskrivningen hos mig, tror kanske det kan vara något. Kram vännen.
    Helena

    SvaraRadera
  21. Gillar ljusa färger på läpparna och den här färgen gillas.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  22. Fin färg till läpparna, har själv alltid bara ljusa färger. Kan tycke det är jättesnyggt med starka och mörka färger på andra, men inte på mig själv.

    Viktigt och värdefullt med tid tillsammans med vänner, det ger positiv energi :)

    Ta hand om dig!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  23. Ohh passar ju dig perfekt med ljusa läppar till dina fina mörka färger

    SvaraRadera
  24. Här har du en lipgloss-addict också ;-) Kan aldrig vara utan något mjukt och skönt på läpparna, och då helst med en svagt orange ton som ger en varm färg åt mina nästan blåtonade läppar så här års när jag fryser för jämnan ;-) Har en favorit från Lóreal.
    Vilken häftig affisch också!

    Kram Eva

    SvaraRadera
  25. Fin färg påminner om den jag har kram Diana

    SvaraRadera
  26. Det bästa med nära vänner är att det kan ta lång tid mellan träffarna, men när man väl ses så är det som att det vore igår.
    Jag är också lipgloss-missbrukare, väntar bara på att min omgivning ska jämföra mig med Maria Montazami... Din färg ser snygg ut.
    Kram

    SvaraRadera
  27. Läckert läppstift du har köpt! Roligt att du har en snygg tavla med skor som min kollega har gjort. Ska köpa en av henne men har inte kommit till skott än, har ingen ställe att sätta upp den ännu men får se lite längre fram hur allt artar sig!
    Ha en skön vecka!

    SvaraRadera