lördag 15 mars 2014

Skön och avslappnad stil

Det här är en stil jag älskar
att bara slänga på mig ett par slitna jeans, tisha och skinnjacka, det blir liksom aldrig fel och dessutom är det sådär lagom skönt och avslappnat, perfekt outfit för en dag som idag när vi inte har något som helst inplanerat.
Kanske sticker vi ut på något litet äventyr eller så stannar vi bara hemma, myser runt, bakar något gott till fikat och längtar lite till kvällen då jag ska plocka fram den där osten som ligger och väntar på mig i kylen.
För även om solen strålar från en klarblå himmel så blåser det ta mig tusan stormvindar, så att ge sig ut på någon längre uteaktivitet känns inte sådär jättelockande.
Nope idag får det bli en lördag i slapparstil och det är inte fel det heller.

T-shirt hittar du här
Skinnjacka hittar du här
Jeans hittar du här
Väska Michael Kors
Boots och sjal gamla som gatan


Ha en strålande lördag vänner!

Kramisar
T

29 kommentarer :

  1. Snygg, skön stil! Men du passar ju i vad du en tar på dig, fina kvinna!
    Ha en fin lördag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  2. Flotte klær du viser i dag. Skulle ønske jeg var tynn;-)) men jobber med saken...
    God helg!

    SvaraRadera
  3. Snygg outfit ! Men du passar ju i allting du tar på dej underbara du .Ha en skön lördag .Kramar Rita

    SvaraRadera
  4. Snyggt ! Visst är det skönt att bara slappa och ta dagen som den kommer.
    Här blåser det också storm så jag håller mig inne, ett tag till i alla fall.

    Ha en skön lördag du också.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Du är så jättesnygg i allt du tar på dig, en riktigt snygg stil på alla sätt!

    Kram och superlördag till dig!
    Adela

    SvaraRadera
  6. Funkar alltid och är så snyggt! Jag vill ha en liknande skinnjacka i vår.
    Kramar viktoria

    SvaraRadera
  7. Du har verkligen en cool stil! Gillar den.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Allt klär en gullig skönhet. Ha en lovely day.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  9. Den där jackan är bara såååå snygg!!!

    Önskar dig en trevlig lördag.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  10. låter härligt, snygg outfit!
    Här kör jag mysbyxor och favvotröjan i aprikos från förra våren, lite vårkänsla på det, tröjan alltså! :-)
    Ha en härlig kväll!

    SvaraRadera
  11. Så snyggt! Superfin sjal!!
    Hoppas du har en kanondag!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Härligt med en lugn ledig dag. Ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera
  13. Snyggt!! Vi har promenerat vid havet i Fiskebäck, och det blåste hårt, men med +9° var det ändå okej. Efter en god middag ska jag fortsätta plantera penséer.
    Fin kväll till dig vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  14. Snygg vårig outfit! Här har det blåst som attan hela dagen... Kram Suss

    SvaraRadera
  15. Avslappnad men ändå så snygg. Det är konst som du är super bra på. Bara njut av att det är lördag och blås inte bort. Kram Anette

    SvaraRadera
  16. Den där stilen älskar jag med. Ja idag har det verkligen blåst, men hellre det en snö. Ha en fin lördagskväll.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  17. Alltid lika snygg! Vi har haft samma isande väder, så vi for en liten stund till stadens stora köpcentrum. Kram Anita

    SvaraRadera
  18. Snygg som alltid, vännen! Jag har också spanat på den jackan! Riktigt riktigt snygg för att inte vara äkta skinn! =)
    Ha en fortsatt fin lördagskväll!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  19. Tack fina Tina jag önskar dig en skön och mysig kväll med ost o vin o kärleken vid din sida kramen

    SvaraRadera
  20. Alltså den jackan.....
    Ha en toppnekväll!! kram!

    SvaraRadera
  21. Gillar jackan intensivt <3

    SvaraRadera
  22. Jag slog till på jackan i förrgår! Tack för tipset. Hoppas du har en fin helg! Kram Stina

    SvaraRadera
  23. Här blåser det också !! Fast idag har vi en blå himmel :) Snart vår !!

    Du har alltid så fina kläder, det inspirerar. Jag gillar byxorna från Lindex, vi får se om det blir ett par :)

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  24. Slapparlördag är skönt för själen. Favoritstil här också med jeans och tischa.
    Kramar

    SvaraRadera
  25. Älskar din stil!
    Ha en fin söndag, det blåser inte idag - skönt!
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  26. Det är alltid rätt och det är din stil! Så snyggt! Kramar Anna

    SvaraRadera
  27. Mycket avslappnat snyggt. Kram Mia
    http://happyvardag.se/2014/03/16/att-halla-hojd/

    SvaraRadera