måndag 23 december 2013

Nedräkning

Klockan tre stämplar jag ut från kontoret och
välkomnar en efterlängtad julledighet.
Som tur är har jag allt under kontroll och det mesta är fixat och klart så inget sistaminutenspring på stan eller något hysteriskt kundvagnslopp på Maxi, nope hem och slänga fossingarna på soffan och bara njuta av att jag har två veckor av hemmahäng och inga tider att passa.
Ikväll ska vi bara mysa tillsammans hela familjen, äta gott, norpa lite av julgodiset och om vi har tur få med killarna på ett vanligt hederligt sällskapsspel, jamen hoppas kan jag ju....
Men innan jag får njuta av julens goda och ha en traditionell uppesittarkväll så får jag allt masa mig iväg till jobbet!

Ha en finfin dag vänner!

Kramisar
T

36 kommentarer :

  1. Låter skönt att ha allt under kontroll! Tyvärr är inte läget detsamma här och inte blir någon lång ledighet efter jul, för den ledigheten fick jag ta ut i samband med fars begravning.
    Men en myskväll ska det bli här i kväll efter vi tagit in granen och pyntat den!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  2. Här har vi jobbat klart redan så skönt så. Önskar dig en underbar jul med din familj.
    God Jul
    Kram Kia

    SvaraRadera
  3. Samma här,idag låser jag dörren klockan tre till biblioteksfilialen och stämplar ut. Sedan blir det julfrid.
    Önskar dig en riktig GOD JUL med din familj!
    Var rädd om dig!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  4. Tyvärr så väntar ett par kompletteringar som glömts. Men vet precis vad jag ska ha...
    Njut nu av Din ledighet, för det ska jag göra, med raggisar och sköna promenader hela "jullovet" !
    Hoppas Du lyckas få grabbarna att sitta ner och göra Er sällskap på uppesittarkvällen!
    God Jul önskar jag Dig, Tina!
    Kram Kate

    SvaraRadera
  5. Hoppas du får en lugn dag på jobbet, och en mysig kväll med familjen!
    Jag har förmånen att vara ledig idag, så det blir tid för det sista julstöket för min del...
    Önskar dig en riktigt god jul och härlig långledighet!
    Kram Eva, Tinibelli

    SvaraRadera
  6. Jag vill bara titta in och önska dig en riktigt God Jul !!

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  7. Sista dagen innan man är ledig är så skön. Man vet vad som väntar och man njuter av känslan. Hoppas dagen blir lugn.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Önskar dig en riktigt God Jul fina Tina och
    tack för alla skratt och all inspiration du ger :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  9. Hoppas din (jobb) dag går ganska fort. Ha en riktigt bra lillejul och klart vi ska njuta. Kram Anette

    SvaraRadera
  10. Ooo...Va härligt - Ha nu en underbar ledighet & Jul <3

    /Kram Annmi

    SvaraRadera
  11. Skönt med jullov!
    Underbara bilder du bjuder på i förra inlägget, du är för härlig!!
    Hoppas du får en skön ledighet nu och att du får må bra, kram Suss

    SvaraRadera
  12. Skönt med ledighet! Och vips så är klockan tre, det kommer gå fort.
    Här blir det lite handla idag, även att jag tycker vi planerat bra:) Men är laxen slut så är den, kanske jag frossat lite mycket:)
    Julkram från Maria

    SvaraRadera
  13. Låter underbart ! Ha en skön och mysig dan före dan fina du .Julkramar Rita

    SvaraRadera
  14. Hoppas du får en fin dag på jobbet och sedan kan njuta några välförtjänta jullediga dagar. Kram.

    SvaraRadera
  15. Ha en riktigt skön jul och njut av ledigheten! Kram Stina

    SvaraRadera
  16. Hoppas du får en mysig kväll och sällskapsspel är bland det roligaste man kan göra tillsammans.
    Kram

    SvaraRadera
  17. En riktigt God Jul!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  18. Det låter som en alldeles, alldeles underbar dan före dopparedan
    Kramar och ha en riktigt God Jul <3

    SvaraRadera
  19. Önskar dig en riktigt rofylld, mysig och alldeles underbar Jul!

    SvaraRadera
  20. Ja nu sitter mysbyxorna på och det är dags att duka fram lite gott...
    Jag önskar dig och Mysig och rofylld jul tillsammans med dina killar och nära och kära!
    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  21. Det låter underbart. Mysbyxorna och tofflorna är på här med. Nu ska det ätas och soffhängas som bara den. Ha nu en underbar jul tillsammans med familjen!
    Kram

    SvaraRadera
  22. Tittar in och önskar dig den allra bästa julhelgen. Kram Åse

    SvaraRadera
  23. Här kör vi myskläder ikväll också - och godis :-)

    Kram & God Jul!!

    SvaraRadera
  24. Ha nu en underbar julledighet!
    Jag ska strax sätta mig i bilen och åka till jobbet för att tillbringa natten där,men i morgon kväll så ska jag mysa hemma!
    God Jul på dig :)

    SvaraRadera
  25. Härligt med ledighet, njut nu ordentligt och jag måste passa på att önska dig en riktigt härlig jul. Kram kram Mia

    SvaraRadera
  26. Vill önska dig med en riktig skön och underbar Jul med.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  27. Önskar dig en riktigt god jul.
    Kram

    SvaraRadera
  28. Jag önskar dig en superfin jul vännen!!!!
    Många kramar!!

    SvaraRadera
  29. Hade önskat att jag också hade full koll...denna julen har varit lite stökig men jag tänker inte stressa ihjäl för det. Bara dra ner på en del julfixande och gör comeback nästa jul:)
    Ha en riktigt skön julledighet!
    Kramar

    SvaraRadera
  30. God jul till dig! Och hoppas du fick en fin uppesittarkväll! Kram Nilla

    SvaraRadera
  31. Önskar dig en mysig och fin jul! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  32. Njut av din ledighet och ta vara på dig och dina nära och kära <3

    Önskar dig en God Jul <3

    Kram
    Helen
    www.vitaestilo.se

    SvaraRadera
  33. God jul.Ta vare på øyeblikket...

    SvaraRadera
  34. Hej fining!!!
    Här är endast jag o tomten vaken;-)
    Men vill bara passa på och önska dig en riktigt riktigt fin jul!
    Varma julkramar Anna

    SvaraRadera
  35. Härligt med ledighet:) God jul till dig! Kram

    SvaraRadera