måndag 6 maj 2013

Svindlande höjder

Bloggdagen
Ja vilken dag och kväll. Nu önskar jag att jag hade ett bildregn över hela den här fantastiska dagen, men som alltid när jag börjar prata och umgås glömmer jag helt av att jag också ska ta bilder. Nu hoppas jag har lärt mig och lovar att från och med nu skall kameran vara fastvuxen kring min hals och jag skall inte missa att förmedla livet genom min lins. En bild fick jag med mig alla fall och det är på två härliga bloggvänner, Jenny och Judita som jag är så tacksam för att fått både krama och prata med IRL.
Det enda tråkiga med hela dagen var att den gick för fort. Jag skulle kunna sitta i evigheter och prata med alla de här kreativa, vackra, roliga och positiva kvinnorna som är en stor inspirationskälla för mig, de ger så mycket härlig energi att det bubblar av glädje inom mig. Jag ångrar inte en sekund att jag tog modet till mig och vågade anmäla mig till den här dagen, tvärtom det var ett av det bästa jag gjort i hela mitt liv. Nu längtar jag bara till nästa gång!
Vill ni kika på bilder från bloggdagen så har bland annat HelenaAnna och Nilla tagit många fina.

Bloggdagen hölls på Clarion Hotell som vi också bodde på. Ett hotell som jag kan rekommendera varmt. Vårt rum som låg på tredje våningen hade en imponerande utsikt över söders höjder. Som tur är lider jag inte av någon svindel utan jag tyckte det var riktigt mysigt att sitta där och blicka ut över Stockholm medan jag satt och smuttade på ett glas rosé.

 
Dagens outfit på bloggdagen var en festlig med ändå skön och bekväm klänning som jag matchade med ett maffigt halsband i kopparfärgat. Båda köpta i butiken Soda som ligger i Halmstad. Ringen hittade jag på Bianco.
Hoppas ni fått njuta av sol och värme idag, nu är våren äntligen här!
Ha det bäst vänner!

Kramisar
T

31 kommentarer :

  1. Hej på dig !

    Härligt ! Vissg är det kul att få ses på riktigt !
    och tänk så mycket Gott det följer med bloggandet! :)
    Så kul ni verkar ha haft ! Många glada tjer och många skratt kan jag tänka mig ! :)

    Så fin du ! Du har Alltid så snygca kläder ! :)

    Ha en fin kväll ! Kram

    SvaraRadera
  2. Så kul att läsa att du har haft en toppen helg i Sthlm och självaste bloggdagen...jag hade nog varit lite pirrig ;) Många har skrivit om dagen idag och det är så kul att läsa... Bra att du tog dig mod och åkte :)
    Underbart väder idag, visst är det härligt med morgonpromenader...
    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  3. Det var en svindlande outfit dessutom...:) Superläckert!
    Vad härligt Ni verkar ha haft det alla bloggisar i helgen!
    Önskar Dig en skön och solig måndagskväll, kram Kate

    SvaraRadera
  4. Hallå Fina-Tina! Haha, du är ju för go- slänger ut en bild på mig som första bild!
    Ja, vilken dag! Att få träffa dig IRL var så himla häftigt! Du är precis så där som jag hade föreställt mig, snygg, rolig, härlig och positiv!
    Du vet väl att du alltid är välkommen om du har vägarna förbi, för jag hoppas och tror att det inte var sista gången vi möttes!
    KRAM! Judita

    SvaraRadera
  5. Fina du. Låter som en super härlig helg. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Hejsan. Vad kul att få höra lite om den stora bloggdagen, får nog ta och försöka åka nästa år:)
    Ha en fin kväll.
    Kramar Jennie

    SvaraRadera
  7. Åhhh va snygg outfit du hade. Gillar den röda Bikerjackan intensivt.

    SvaraRadera
  8. Du är så himla snygg! Skönt att bloggdagen blev lyckat och att ni hade kul!
    kram

    SvaraRadera
  9. Åh, den klänningen var ju verkligen snygg den med! Så kul att bloggdagen blev sådär otroligt lyckad. Är inte så lite avis ;)

    Kramkram

    SvaraRadera
  10. Härlig bloggevent ni hade! Nog önskar jag att vi hade varit med...
    Kram
    Melodys matte

    SvaraRadera
  11. Vilken läcker outfit och hoppas du kan leva på helgen länge länge...det låter så. :)
    Kramar och trevlig kväll

    SvaraRadera
  12. Så härligt att det var en lyckad bloggträff! Känner igen det där att glömma fotografera... hihi. Men minnena har du ju kvar :)
    Snygg outfit vännen. Smyckena var ju grymma!
    Kram!

    SvaraRadera
  13. Vad härligt att träffa sina bloggvänner! Jag älskar att bloggen har fört mig samman med så många sköna människor i vårt avlånga land, och många har verligen blivit vänner som jag träffar då och då.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  14. Visst önskar man att det fanns mer tid! Ett roligt jippo!! Du var så tjusig och du var precis dig lik!

    Undrade just varför jag har haft så många besökare idag... nu förstår jag! TACK!!

    KRAMAR Anna

    SvaraRadera
  15. tack för svaret om hur det funkar med bloggträffar, får kika efter sånna för det skulle va häftigt att vara med nångång,
    va snygg du va å så roligt ni hade det :)
    ha en mysig vecka för mej är det kortvecka härligt!

    SvaraRadera
  16. Härligt att det var ett lyckat galej.
    Hoppas du fått en bra start på veckan idag, med härligt solsken. Kram Malin

    SvaraRadera
  17. Vilken fantastisk helg! Du var snygg som vanligt och kvällsblåsan var helt super!! Ska verkligen försöka gå på nästa stora bloggträff, skulle vara så roligt.
    Ha en härlig kväll
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  18. Snygg du är!!
    Tänk så mycket vänner man fått genom bloggandet, helt underbart ❤

    kram kram

    SvaraRadera
  19. Härligt!! Snygg outfit och en lyckad helg! Det känns som att man missat något genom att inte vara med :-) Men... genom era reportage känns det ändå som att man varit med på ett litet hörn i alla fall :-) Tackar! Ha det gott!

    SvaraRadera
  20. Så snygg klänning, och vilken utsikt från hotellrummet!
    Så kul med en bloggträff...vete sjutton om jag skulle våga...

    SvaraRadera
  21. Det verkar som att bloggdagen var toppen! Så snygg du är i klänningen och häftiga smycken!
    Ha det gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  22. Riktigt snyggt, både klänning och halsband... men en skönhet klär i allt =) Jag spanade precis på ett liknande halsband, fast i blått inne hos Creative Lounge... gillar när de är så där härligt maffiga... man kanske ska ta och beställa ett ändå =) Kram på dig min sköna böna.

    SvaraRadera
  23. Halloj Tina! Det var så kul att träffa dig! Du var precis så chic och trevlig som jag föreställt mig. Uppskattade pratstunden vi fick på kvällen. Det är ännu roligare att besöka din blogg nu! Härlig är du! :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  24. Så fin =) Vilken härlig dag det måste varit, ska nog med anmäla mig nästa gång. Tänk att få chansen att prata med er alla på riktigt.
    Myyys. Kram och ha en toppen dag <3

    SvaraRadera
  25. Vad härligt ni har haft det :) attans att jag var tvungen att avboka kram Diana

    SvaraRadera
  26. Ja men vilken dag! så inspirerande och häftigt när alla drivna tjejer träffas och pushar varandra att våga göra sin egen grej. Det var läckert och jag fashineras över hur många fina människor det finns bakom varje blogg.
    Sköt om dig nu och ha en fin dag
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  27. Trist att jag missade det. Nästa gång...

    kram!
    :-)

    SvaraRadera
  28. Vilket snyggt halsband!!! To die for!!! Det piffar ju till vilket outfit som helst.
    Kram!

    SvaraRadera
  29. Verkar som alla som var på bloggdagen hade en bra dag!

    Ha en toppen dag!
    kram Kia

    SvaraRadera
  30. Jättefint halsband & ring! Matchade perfekt med klänningen! :)

    SvaraRadera