fredag 24 maj 2013

Skapa stilen

Toppen
det perfekta basplagget som passar till det mesta jag har i min garderob. Kan också vara ett av det bekvämaste jag kan ha på mig. I går matchade jag den gråa med svart skinnkjol (båda köpta på Lindex) kombon skapade en mer nedtonad look och passar både till jobbet, fika med bästa vännen på stan och after worken. Glöm bara inte att ösa på med lite rassel som ger en mer personlig twist.
Vill du skapa stilen?
Topp
Skinnkjol
Skor
Halsband

Idag är jag världens gladaste och det är inte bara för att det är fredag. Igår tog nämligen stora F:s sitt körkort, ni kan tro jag är en stolt och överlycklig mamma. Tror minsann jag kommer vara utan bil i helgen!
Önskar er alla den bästa fredagen!

Kramisar

42 kommentarer :

  1. Jag älskar också toppar. Men jag är mer jeans-tjej, gillar inte alls kjolar. Tycker det är skitsnyggt men känner mig inte bekväm i det. Men en snygg topp och kjol, sen är jag nöjd.

    Gratta din dotter till körkortet. Det blir nog som du skriver att ni blir billösa i helgen. Men det är hon värd!

    Önskar dig en ljuvlig fredag.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  2. Så snyggt, så snyggt! Tack för jättebra klädtips!
    Grattis till stora F som klarade körkortet, härligt och vilken lycka!
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  3. Jättefin stil. Grattis till körkortet! Kram.

    SvaraRadera
  4. Snygg som alltid!!
    Stort Grattis till sonen förstår att du är en extra stolt mamma idag.
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Tjusiga Tina! Grattis till stora Fs körkort och hoppas nu mamma Tina har en cykel att ta sig fram
    på! Ha en riktigt skön fredag!
    Puss från Melody!

    SvaraRadera
  6. Ett stort grattis till Fs körkort!!!!!

    Önskar dig en underbar fredag, snygging.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Vilken snygging du är! och vilken fotograf du har hemma, väldigt fina bilder!
    Ha en skön fredag fina du!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Snygg som alltid!
    Vilken lycka med eget körkort. Min son har haft sitt nu i 9 månader och vilken befrielse för dem att bara kunna köra iväg (om man nu har tillgång till bil) ibland. Skönt för oss föräldrar också när de kan hämta syskon på träning eller dyl. Är inte svårt alls att få körhjälp.
    Önskar dig en härig helg och ser fram emot att läsa svaren på alla frågor du fått.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  9. Fin stil... läcker spegelbild i vattnet!

    Grattis till sonens körkort... kör försiktigt!

    Fin fredag! Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Fint. Själv är jg ju en inbiten jeans människa som mest känner mig obekväm i kjol, men så snyggt och coolt på andra.
    Härligt, grattis till F. Minns lyckan även om det i höst är 10 år sen jag fick mitt.
    Ha nu en riktigt trevlig fredag. Kram Malin

    SvaraRadera
  11. Hälsa F och gratta så gott till "lappen".
    Galet snygg outfit åter igen, och de där skorna måste jag nog testa.
    Kram och ha en underbart skön helg.
    /Helena N

    SvaraRadera
  12. Åååå vilken lycka för F, ett stort grattis!!! Haha min mamma och pappa fick inte heller se bilen den första helgen!!
    Snygga bilder på dig!

    Önskar dig en härlig fredag
    Stor Kram Sandra

    SvaraRadera
  13. Jätte snyggt! Vår son är också i körkortstagen! Vilken frihet! Grattis till honom! Njut ordentligt av fredagen! Vi kom hem ifrån härliga Budapest igår så jag har lite o fixa med! Kram Petra Ha det bäst!

    SvaraRadera
  14. Så härligt med körkort! Det är frihet det=))

    Snygg kjol!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  15. Ohh så läckert =D, vrålsnygg är du i den outfiten
    kramar

    SvaraRadera
  16. Men alltså...du är ju så snygg och så cool !!! Så roligt att våga på det sättet som du gör..go girl !!

    Kraaam

    SvaraRadera
  17. Man blir så stolt när de har fixat körkortet min son fixade körkortet för ett par år sedan det var så stoort:)
    Vilken härlig bas topp :)

    SvaraRadera
  18. Väldigt fina bilder! Duktig fotograf som komponerar dem. Spegelbilden är jättefin! Grattis till sonens körkort! Kram Nilla

    SvaraRadera
  19. Snygg stil och snyggt fotat!
    Ha en härlig helg!
    Kramar

    SvaraRadera
  20. Så snygga bilder och snygga kläder!
    Jag förstår om du är en stolt mamma idag....stort grattis till din son!

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  21. Jättefina bilder!! Stort grattis till sonens körkort, förstår att du är stolt. Det är några år kvar till min son får börja övningsköra.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  22. Stort grattis till sonens körkort, vilken frihet :) Vi har precis gått handledarutbildningen så Eric får börja övningsköra om någon månad, ska bli spännande :)
    Ha en mysig fredag.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  23. grattis till Stora F´s körkort, jisses så fina bilder på dig.

    Kram

    SvaraRadera
  24. Grattis till F :) o stil ja den har vi nog alla på våra vis :) önskar dig fina en skön fredag kramen

    SvaraRadera
  25. Grattis vad kul med eget körkort!!

    Så fina bilder på dig (som vanligt) !!

    Kram P

    SvaraRadera
  26. Cool stil, jag ÄLSKAR skorna!:)

    Kraam Izabell

    SvaraRadera
  27. Grattis i massor till F...
    Du är ju vrålsnygg.
    Kramar i massor / Jane

    SvaraRadera
  28. Grattis till billösheten *ler*
    Snygga kläder som alltid och jag bara äääälskar sista bilden. Det var ju något sånt jag ville testa när vi var på stranden... fast den pölen var inge snygg :) Super fint och C börjar bli väldigt duktig med kameran!

    fin helg till er

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  29. hej !
    jag vill bara tipsa dig om årets bästa tävling för alla oss som älskar skor ;)!
    Passa på att vinna dina drömskor, välj helt själv bland tusentals. Det finns verkligen skor för ALLA !

    http://moonzanna.se/2013/may/vinn-dina-dromskor-2.html#comment

    kram

    SvaraRadera
  30. Så roligt och ett stort grattis till ditt barn.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  31. Stort Grattis till sonen! Sån häftig känsla när man får körkort. Här är vi nu 4 som har körkort på 2 bilar och de rullar nästan jämt ;)
    Underbar bild den sista, häftigt med speglingen, kram Suss

    SvaraRadera
  32. Grattis till sonen, vad spännande. Du är så snygg...... Den stilen gillade jag. Ha det fint. Kram Anette

    SvaraRadera
  33. Ljuvliga inspirationsbilder på en lika ljuvlig kvinna =) Ha en härlig helg nu, stor kram.

    SvaraRadera
  34. Du är ALLTID så snygg !!
    GRATTIS till din son = ))
    Ha en fin helg.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  35. Jag har sagt det förr men det kommer igen... Gud så snygg du är... i allt verkligen :)
    Grattis till sonen, vilken lycka för honom, hemma har vi Emil som kör för fullt och fyller 18 i juli :) vi hoppas o håller tummarna :)
    Stor kram o fin helg till dig.
    Jessica

    SvaraRadera
  36. Ursnyggt!

    Vill ha, och gärna din snygga figur ;)

    Grattis grattis till körkortet! En milstolpe!

    Kramar o trevlig helg
    Lotta

    SvaraRadera
  37. Stort GRATTIS till stora F!!! Vilken lycka, vilken känsla!! Det är ytterligare ett steg på vägen när man ser att "barnen" blir äldre...:)
    Snygg outfit, klassisk och stilren!
    Njut av denna strålande lördag! Kram Kate

    SvaraRadera
  38. Wow, så snyggt! Och vad kul för sonen, grattis till honom!! Förstår att du är glad! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  39. Fin du är å snygga foton,svartvita e fina:-)vad skoj han har körkort nu!!
    ha en fin lördag här är d jättevarmt nu,kram

    SvaraRadera
  40. Stort grattis till stor son med körkort:) Du är så himla snygg i allt du tar på dig. Snacka om stilsäker kvinna!
    Kram

    SvaraRadera
  41. Finaste fina :D du ser helt underbart snygg ut som vanligt. Hoppas ni har en härlig helg även utan bil :P. Visst är det skönt när de klarat körkortet jag var nog mer nervös än ungarna.
    KRAMIS ANNA <3

    SvaraRadera
  42. Förstår att du är en stolt mamma. Kul med körkortet.
    Och du är grymt snygg!
    Wow alltså.
    Ha en fin helg fina du!
    Kram kram

    SvaraRadera