söndag 5 maj 2013

En värdig vinnare

Vilken dag, vilken kväll
så fantastiskt roligt att få träffa alla de här underbara tjejerna IRL. Mycket intryck, många skratt och tre intressanta och givande föreläsningar. Ett stort tack till Jannike som ordnat denna stora bloggdag. Jag återkommer givetvis med mer text och bilder (tyvärr inte så många jag borde tagit, typiskt mig) om de här dagarna i Stockholm men nu är vi på väg till Fotografiska innan vi beger oss hem.  
Som utlovat kommer här kvällens partystass som blev Valerieklänningen, en värdig vinnare i catfighten.
Ha en härlig söndag vänner så ses vi snart igen.
 
Kramisar
T
 

 


53 kommentarer :

  1. Helt klockrent! Wow, vilken outfit!! You look stunning girl:))) Ser fram emot fler foton!

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. Gud vilken snygg klänning!
    Men jag tycker iofs att den andra var snygg också!
    Vad trevligt det lät med bloggträff!
    Ni var på hotellet som min brorsa jobbar på (bartender). :)
    Ha en fin söndag sötnos!

    SvaraRadera
  3. Wow du snygga kvinna, vilken outfit, då måste gjort succé. Kram och ha en härlig söndag .

    SvaraRadera
  4. WOW så snygg du är .Vilken himla läcker oufit.Vad skoj att ni hade en underbar dag. Önskar dej en härlig söndag vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Wow vilken snygging! Underbar klänningen, bra val!
    Låter som ett fantastiskt event. Ha en fin söndag, kram Suss

    SvaraRadera
  6. Ja, wow vilken läcker klänning. Tur att du haft det kul :)
    Kram.

    SvaraRadera
  7. Säger bara ett ord; Glimrande! kram Milla

    SvaraRadera
  8. Riktigt snygg!! Du gjorde ett bra val!
    Låter som du hade kul igår.
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  9. Så snygg du är i den fina klänningen!!! Härligt att ki hade en bra kväll. Ser framemot bilder;)
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Supersnyggt, den där bar du verkligen upp med bravur!!
    Ser fram emot bilderna!
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Men ååå så snygg, både du och klänningen =) Riktigt läckert... ser fram emot att få höra mer om kvällen, får ju passa på att uppleva den lite genom dig eftersom jag inte lyckades komma iväg själv =) Kram på dig min sköna.

    SvaraRadera
  12. Snyyyggt!! Jättebra val av klänning, du är så fin i den.
    Ha en skön kväll.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  13. Wow såå snygg du är, kraam Izabell

    SvaraRadera
  14. Olala... Snygg du e i klänningen!
    Tror säkert det var en fantastisk upplevelse att få vara på bloggdagen...
    Hoppas resan hem gått bra
    Stor kram Sandra

    SvaraRadera
  15. Mycket snygg vinnare, verkligen!! Och vad härligt att få träffa så många bloggare på eventet! Spännande med lite fler bilder sen!
    Önskar Dig en skön söndagskväll. Själv tänker jag krypa i träningskläder för en rejäl löprunda med Sixten Jr!!
    Kram Kate

    SvaraRadera
  16. Så himla snyggt! Helt klart en värdig vinnare fina du!
    Kram

    SvaraRadera
  17. Så kul att ses IRL även att man inte hann prata så mycket med alla!

    Du var jättesnygg i den klänningen, rätt val!

    Jag har kännt mig helt fullproppad med intryck idag...

    Kramar till dig //Jenny

    SvaraRadera
  18. å va fin du är vilken snygg klänning, va roligt ni hade...hur funkar det på sånna bloggträffar får vem som helst som bloggar anmäla sig?Eller måste man vara inbjuden:?

    SvaraRadera
  19. Waow, är allt jag har att säga!
    Puss från Melody!

    SvaraRadera
  20. Så snygg så det är inte klokt, bra val, satt som en smäck på dig!!
    Så tråkigt att jag inte kunde vara med på stora dagen, hade såå gärna velat träffa dig och många andra fina bloggerskor!

    Ha en mysig söndagskväll,
    kram Catta

    SvaraRadera
  21. Wow vilken snygg klänning, passade dig perfekt!!
    Ser fram emot att få se fler bilder
    Kram kram

    SvaraRadera
  22. Fantastiskt kul att få träffa dig ( igen ) och alla andra...har landat i soffan här hemma i Göteborg och är helt slut....*ler ...blev några timmar på stan idag med fika och shopping...

    KRAM och så hoppas vi att vi ses snart igen. / Pernilla

    SvaraRadera
  23. Verkligen supersnygg! Ska bli kul att läsa om hur du har haft det, ha det bra Karin

    SvaraRadera
  24. Snyggaste du!!!
    Snyggaste klänning!!!
    Ett perfekt par ;)
    KRAM ANNA

    SvaraRadera
  25. Sitter ju superfint på dig denna klänning! Jättekul att träffas igår, synd att vi inte hann prata mer. Kram Nilla

    SvaraRadera
  26. Urläcker klänning och såå kul att träffa dig ;)))
    Hoppas verkligen att vi ses igen :)

    Kram Thess

    SvaraRadera
  27. Så snyggt och ja hela du är snygg, vilken bild!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  28. Såååå fin du är i din Valerie-klänning, förstår att du hade kul i den!
    Visst är Stockholm en fantastisk stad? :D
    Kram

    SvaraRadera
  29. Heeeej!
    Så härligt att träffas och pratas vid!! Och jag hoppas som du att det kommer fler tillfällen=)
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  30. Det var ett bra val...du är supersnygg. Hoppas ni haft en bra helg. Kram Anette

    SvaraRadera
  31. Jäklar så snygg du är i den!!!!

    SvaraRadera
  32. Du var smashing i din klänning Tina! Vad roligt att jag har fått träffa dig på riktigt! Länkade till dig idag :) Stor kram!

    SvaraRadera
  33. Hello gorgeous!!

    Du ser smashing ut i din klänning....så bra val!

    Ja, vilken dag och kväll ni fick. Så härligt att läsa och se bilder lite överallt. Jag vill vara med nästa gång!!

    KRAM!

    SvaraRadera
  34. Verkligen en snygg klänning. Att vara med på kvällen hade varit trevligt, gett mig tid att hälsa och prata med alla som jag ville prata med. Nästa gång då kommer jag fram till dig.

    Ha en fin dag

    SvaraRadera
  35. Wow så fin du är <3 Och klänningen är super snygg med =) Gillar den. Vad härligt att ni hade det skoj. Blir lätt att man glömmer att fota mitt i allt *hihi* Så är det.
    Kram och njut av en härlig måndag <3

    SvaraRadera
  36. Vad kul med bloggdagen! Den hade man velat vara på :)

    Lika snygg som alltid är du ;)

    Ha en fin start på nya veckan!

    Kram Verra

    SvaraRadera
  37. Ja, det var superkul att träffas "på riktigt" men precis som du säger så hann man ju inte med att prata så mycket som skulle önskat. Vi får ta igen det på nästa bloggdag. :)

    Ha en bra dag!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  38. Tack fina Tina för glädjen du sprider. Det är så härligt att träffa dig igen. Jag blir helt lycklig när du står där och väntar på oss med öppna armar! Hörs snart igen.

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  39. åh så mysigt du haft det :) ser fram emot bilder å ha en fin dag kramen

    SvaraRadera
  40. WOW vilken het brud!!! Du verkar ha haft jättekul!

    Hihi känner igen det där med att man (läs jag) babblar på och karln hummar lite då och då....

    Ha en toppenvecka!
    kram Malin

    SvaraRadera
  41. Din klänning var ursnygg! Synd att man inte hann prata med alla, men himla trevligt var det! Får man leva på länge... :)

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  42. Vad kul med en bloggdag och möjligheten att träffa några på riktigt!

    Kanonfin bild på dig i en snygg outfit!

    Önskar dig en fin fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  43. Förstod att du skulle vara ursnygg i den klänningen. Men det hade du ju varit även om du tagit den andra. Kul att du verkar ha haft en underbar helg.

    Ha en fin måndag. Kram

    SvaraRadera
  44. Snyggt!!

    Vilken helg ni verkat ha, blir ju lite avis när jag läser hos er bloggerskor som var där

    Kram kajsa

    SvaraRadera
  45. Riktigt läcker klänning... och vilken toppenhelg ni verkar ha haft!!!

    SvaraRadera
  46. jodå tillslut föll betongkepsen av;)hoppas du har en fin måndag med strålande sol!kramis

    SvaraRadera
  47. Hej finaste!
    Du är snygg som få!!!
    Å vad jag är glad att vi träffades.. Du är en helt fantastisk människa och du har något unikt. Jag tror från djupet av mitt hjärta verkligen att din blogg kommer bli något stort om du bara vill och fortsätter som du vill...just för att du är du.

    Hoppas huset stod kvar då ni kom hem...fniss..
    kraaaaaaaaam katarina

    SvaraRadera
  48. Hej snygging! Du riktigt strålar i allt, så fin är du!
    tack för att jag fick träffa dig!
    Kram helena

    SvaraRadera